Comiat 4t ESO 2017

Projecte Videojoc 1r ESO

Durant les últimes setmanes, els alumnes de 1r d’ESO han dut a terme un projecte interdisciplinari que ha englobat les matèries de visual i plàstica, tecnologia i ciències de l naturalesa. El producte final són uns vídeojocs que tenen com a temàtica una petita part de la història de la Terra. Els alumnes han treballat en grups cooperatius fent recerca de diferents períodes geològics, fent esbossos i dissenyant personatges i escenaris i, finalment, programant jocs amb l’entorn de programació Scratch.

MOSTRA DE TREBALLS DELS GRUPS

agrup1  bgrup1 cgrup1 dgrup1 agrup2  bgrup2 cgrup2 dgrup2 agrup3 bgrup3 cgrup3 dgrup3 agrup4 bgrup4 cgrup4 dgrup4 agrup5 bgrup5 cgrup5 dgrup5 agrup6 bgrup6 cgrup6 dgrup6 agrup7 bgrup7 cgrup7 dgrup7

I.... COM PUC FER AMB SCRATCH?

App Munic per Android

Codi de descàrrega de l’App  de suport al projecte de recerca i viatge d’alumnes a Munic treballat a l’optativa d’informàtica de 4t ESO amb informacions útils sobre el viatge. (2,6 M) (Programa, Navegació OFF line -si baixeu els mapes de Google Maps de la zona i… Llegeix més»

Sortida a la masia Camadoca 1r ESO -Maig de 2017-

El divendres 26/06/2017 els alumnes de 1r d’ESO van anar al centre de conservació de fauna de Camadoca i a la riera de Merlès, a Santa Maria de Merlès (Bergueda). Els alumnes van poder contemplar, gaudir i tocar alguns dels diferents animals vertebrats i invertebrats que hi ha a la masia de Camadoca. També van aprendre quan un animal ja està recuperat de les seves lesions i es pot tornar a alliberar al medi natural.

Concurs Bíblic de Catalunya 2017

El nostre alumne Adam Hernández Martínez de 2n curs d’ESO,  ha estat premiat en la 32a edició del Concurs Bíblic de Catalunya en la seva divisió del Bisbat de Vic a la qual pertany el nostre institut Pere Barnils de Centelles. En la foto podem veure  el seu professor de religió, Joan Carles Serra, entregant-li el premi que es va anar a recollir el passat dissabte 20 de maig a l’escola La Salle de Manresa. Des d’aquí felicitem a l’alumne i a tots els que hi van participar.

premireli

Una alumna de 2n ESO guanya el tercer premi del concurs del Saló del Còmic.

L’alumna Hannah Romero de 2n ESO ha rebut el tercer premi amb el següent còmic.                                                                                                                                                                                                                                                                                          hannah_romero

Concurs de curtmetratges 2017

CONCURS DE CURTMETRATGES 2017

Poden participar a aquest concurs tots els alumnes de l’INS Pere Barnils editant un vídeo de com a màxim 4 minuts sobre el tema “Llegendes”.

camera-copia

Visita al Young Mobile 2017

El dia 1 de març de 2017  alumnes/as de 4t d’ESO i de batxillerat tecnològic van participar i experimentar en activitats interactives i tallers d’aprofundiment de les àrees relacionades amb la ciència, la tecnologia,l’enginyeria, l’art (i el disseny) i les matemàtiques en el marc del saló  YOMO ( Young Mobile)

VISITA A EL 9 NOU

El passat  7 de febrer l’alumnat de l’optativa “Fem de periodistes” de 2n d’ESO vam conèixer de més a prop un mitjà de comunicació en tots els seus canals: premsa, ràdio, tv i web. A més d’una xerrada explicativa del seu funcionament i la seva… Llegeix més»

Sortida de 4t d’ESO al MHCAT

Els alumnes de 4t van visitar el dimecres 1 de febrer de 2017 el Museu d’Història de Catalunya i van fer l’activitat guiada “Fum, màquines i acció!” on els alumnes van haver de fer una recerca d’informació i una exposició oral disfressats de personatges del segle XIX.

Proves graduat en ESO 2017

Proves per a l’obtenció del graduat en ESO per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar aquesta etapa – Convocatòria 2017

S’han convocat les proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’ESO l’any 2015 o 2016 i no van obtenir el títol per tenir pendents de superació cinc o menys matèries. El centre on es realitzen aquestes proves sempre ha de ser aquell on es troba l’expedient de l’alumne/a, és a dir, aquell on l’alumne/a va estar matriculat de 4t d’ESO per última vegada. El calendari d’actuacions és el següent:

• Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció: Del 1 al 12 de febrer
  • Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes d’admesos i exclosos: 15 de febrer
  • Termini de presentació de reclamacions a les llistes d’admesos i exclosos: 16, 17 i 20 de febrer
  • Realització de les proves: 2 de març, a partir de les 15:30, a l’aula A0·05
  • Junta d’avaluació: 8 de març
  • Lliurament de qualificacions: A partir del 15 de març.

Més informació a l’apartat “Proves anuals per completar ESO” d’aquesta web, on s’han publicat els continguts i els criteris d’avaluació mínims exigibles per a la superació de cadascuna de les matèries