Una aventura d’alçada!

El passat 21 de maig, els alumnes de 4t d’ESO van realitzat la darrera sortida de grup del curs 2017-18.

Han gaudit del Parc d’Aventures més gran d’Espanya. Durant tot el matí han estat fent esport al mig de la natura tot mostrant les seves habilitats i destreses més bàsiques. Han escalat, s’han llençat de tirolines, han passat cordes penjades a una alçada de vertígen, travessat troncs mobíbles de complicat equilibri, troncs nepalís… i tot això amb un companyerisme i esperit de grup que ha sorprés de manera molt grata els professors acompanyants.

Molts dels nostres alumnes no haurien imaginat el que són capaços d’aconseguir penjats dels arbres i a aquestes alçades vertiginoses.

Enhorabona, heu estat un grup de luxe. Esperem que ho recordeu amb molta estima!!!

Podeu veure l’aventura al següent enllaç https://photos.app.goo.gl/Yg96pM6hGRK31miI3

Equip docent de 4t d’ESO