Cerimònia de graduació 4t ESO

Benvolgudes famílies,

el proper dilluns 21 de Juny tindrà lloc la cerimònia de graduació de 4t d’ESO.

Degut a les mesures preventives contra la COVID-19 la cerimònia es celebrarà només amb els alumnes que es graduen i per tal de que les famílies pugueu també gaudir d’aquests moments tan especials per les vostres filles i fills, l’acte s’emetrà en directe via Twitch.

Podeu accedir-hi mitjançant la següent adreça:

Moltes gràcies.

Taller de suport vital bàsic 4t ESO

Durant les darreres setmanes de maig, els alumnes de 4t d’ESO han participar en la formació de Primers Auxilis i autoprotecció promoguda per l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca.

L’objectiu del taller va ser dotar els nostres alumnes de les eines i recursos necessaris per identificar una situació d’emergència i saber com actuar. A més d’entendre i aplicar el concepte de prevenció.

Així els alumnes van aprendre, què fer i què no fer, davant d’un accident o situació d’emergència imprevista.

Les sigles PAS són les que van aprendre per tal d’haver de posar en pràctica l’auxili. Aquí us les expliquem:

P Protegir-nos a nosaltres mateixos i a la víctima

A Avisar un adult i trucar al telèfon d’emergència 112

S Socórrer la víctima en la mesura que puguem mentre esperem l’assistència.

Guanyadors literaris de Sant Jordi

Aquest ha estat un concurs literari de Sant Jordi amb una gran participació i un alt nivell de les obres presentades.

Us presentem els guanyadors de les categories concursants que eren Llengua Catalana, Llengua Castellana, Llengua Anglesa, Llengua Francesa.

Felicitats a tots els participants i especialment les guanyadores i als guanyadors.

Felicitació i concert de Nadal

El darrer dia abans de marxar de vacances vam poder gaudir del tradicional concert de Nadal per part dels alumnes de l’Institut  i d’una felicitació molt especial, desitgem que us agradi.

Bon Nadal i bones festes a tothom,

La direcció del centre.

Siluetes

Els alumnes de Visual i Plàstica de 4t d’ESO han realitzat aquestes siluetes que juguen amb la profunditat i el mimetisme del fons.

Esperem que us agradin.

Departament de Visual i Plàstica.

May force be with you…

Dediquem aquest vídeo a l’alumnat de batxillerat que aquests dies estan vivint una situació especial de semi presencialitat. El vostre professorat us vol transmetre un missatge d’ànims i de força i recordar-vos que tot anirà bé.

Desitgem que us agradi.

Recepta per Castahalloween

Els alumnes que formen part del projecte de cuina saludable, us han preparat una recepta típica, molt apropiada per la celebració de CASTAHALLOWEEN!!!

Esperem que us agradi!

CALENDARI CURS 2020-2021

Inici classes ESO i Batxillerat: 14 de setembre de 2020
09:00 h Alumnat 1r ESO