BEQUES PER A BATXILLERAT

El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha convocat beques per a estudiants que el curs acadèmic 2020-2021 cursen ensenyaments postobligatoris no universitaris. El termini per presentar les sol·licituds finalitza l’1 d’octubre de 2020. La sol·licitud de la beca és per via telemàtica a través del següent enllaç:

CALENDARI CURS 2020-2021

Inici classes ESO i Batxillerat: 14 de setembre de 2020
09:00 h Alumnat 1r ESO
10:00 h Alumnat 2n ESO
11:30 h Alumnat 3r ESO
12:30 h Alumnat 4t ESO
13:30 h Alumnat 1r i 2n Batxillerat
Acabament curs: 18 de juny de 2021
02.11.2020 Festa de lliure disposició
07.12.2020 Festa de lliure… Llegeix més»

Curs 2020-2021: Llibres de text i lectures

Els llibres de text i lectures del curs 2020-2021 i les indicacions per fer l’adquisició on line de la llicència digital de Science Bits i es poden consultar des de les dreceres següents:

1r ESO llibres 2020-2021

2n ESO llibres 2020-2021

3r ESO llibres 2020-2021

4t ESO llibres 2020-2021

ESO: Llicència digital Science Bits

1r BATX llibres 2020-2021

2n BATX llibres 2020-2021

Els llibres i lectures de cada nivell també es poden consultar des del bloc menú de la part superior dreta d’aquesta pàgina.

Només amb tu…

Bon dia alumnes de quart,

amb aquest petit vídeo volem donar-vos un record d’alguns moments que hem viscut al centre durant aquests  quatre anys.

esperem que el gaudiu !!

Si us agrada el podeu compartir amb els vostres amics i si no us agrada també el podeu compartir amb els vostres enemics.

una abraçada i fins sempre !!!

PLA DE REOBERTURA DEL CENTRE

Informen que la reobertura de l’Institut es realitzarà el dilluns 8 de juny.

Tal i com consta al Pla de Reobertura del Centre, l’assistència és voluntària i restringida a l’alumnat de 4t ESO i 2n Batxillerat.

En aquest Pla figura els dies i horari d’assistència així com les vies d’accés a l’edifici dels diferents grups.

PLA REOBERTURA DEL CENTRE

L’alumne/a que es presenti al Centre haurà de portar obligatòriament mascareta, el material escolar propi i la DECLARACIÓ RESPONSABLE signada pel pare/mare o tutor/a legal signada.

Aquesta declaració es pot descarregar des de Declaració Responsable Pares.

En el cas de ser major d’edat haurà de portar signada la DECLARACIÓ RESPONSABLE que es pot descarregar des de Declaració Responsable alumne major 18 anys.

GUANYADORS CONCURS DE PÒSTERS ESCOLES VERDES

El 17 de Maig va ser el dia mundial del Reciclatge. A l’INS Montserrat Roig intentem treballar amb els nostres alumnes la importància de reduir residus en el nostre dia a dia. També volem conscienciar-los de la importància del seu reciclatge. Hem aprofitat la celebració d’aquesta jornada per crear un CONCURS DE PÒSTERS dels processos de recollida, selecció i reciclatge de residus.

Els nostres alumnes han fet unes creacions molt visuals per tal d’ajudar-nos a fer el reciclatge més fàcil. La participació ha sigut un èxit, no ha sigut fàcil triar! Els resultats han sigut els següents:
CONCURS de Pòsters de 1er i 2on d’ESO: LEYRE SÁNCHEZ de 1erE
CONCURS de Pòsters de 3er i 4rt d’ESO: CLÀUDIA ÁLVAREZ de 3erD
Moltes felicitats a les nostres guanyadores! En uns dies rebreu el vostre REGAL SORPRESA directament a la bústia de casa vostra!
ESCOLES VERDES

NO ENS ATUREM

Tot i la situació que ens toca viure, aquest confinament no ens aturem.

Em preparat un petit muntatge amb algunes de les activitats que estem fent, esperem que us agradi.

FINALISTES CONCURS INSTRUMENTS

Ja tenim els finalistes del concurs d’instruments confinats, grans músics i constructors !

Felicitats a tots.

CONCURS THE BIG CHALLENGE

Amb l’objectiu de motivar i reforçar el seu interès per l’anglès els nostres alumnes, des de 1r fins a 4rt d’ESO, participen per segon any consecutiu en aquest concurs. Es celebrarà al mateix temps en diferents països europeus amb preguntes tipus test de gramàtica, vocabulari,… Llegeix més»