Concurs de Sant Jordi 2020

Bon dia,

aquest any tot i la situació especial que estem vivint ens agradaria continuar celebrant el tradicional concurs literari  de Sant Jordi.

Esperem els vostres relats, contes, poemes, còmics, booktràilers i bookfacefridays.

Ànims, joves creadors!

En el següent link teniu el document amb les bases del concurs: Concurs Sant Jordi 2020

Departaments de Llengües.

Vivir, ens en sortirem !

Bon dia a totes i a tots,

Desitgem que esteu tots bé i que aquests dies de confinament no us minvin les forces ni la il·lusió per fer activitats què us pugin els ànims, us aportin alegria, somriures i moltes ganes de viure.

Per part nostra, professorat i alumnes hem volgut col·laborar amb aquest muntatge a ritme de la cançó de Rozalén i Estopa, Vivir, … ens en sortirem !!

Veus de l’Institut – We Shall Overcome

El conjunt de veus de l’Institut vol dedicar-vos la cançó We Shall Overcome de Joan Baez (Tots junts vencerem). Tot i la situació d’aïllament, s’han organitzat i han enregistrat aquest vídeo que esperem que us agradi.

FEINA PER FER L’ALUMNAT A CASA

Benvolgudes famílies,

Davant la situació vigent les professores i els professors de l’Institut Montserrat Roig estem enviant feina a l’alumnat des del Classroom, Moodle i per correu electrònic.
És molt important que els/les alumnes facin les feines que els enviem per no desconnectar dels seus estudis.

Tots/es sabem… Llegeix més»

NO PERDEM EL RITME

Benvolgut alumnat,
Tot i que és una situació especial, no estem de vacances, per tant no perdem el ritme !
És molt important que aneu consultant el correu electrònic, el classroom i el moodle, ja que les vostres professores i professors us enviaran petites tasques per realitzar… Llegeix més»

Vine a cantar The Beatles

El passat dimarts 4, l’alumnat de 4t Música vam anar a l’Auditori (Barcelona) on vam participar de l’activitat «Vine a cantar The Beatles amb… Sgt Pappers!».

L’activitat realment la vam començar a preparar un mes abans. A classe vam treballar la música pop-rock dels seixanta, i… Llegeix més»