Guanyadors literaris de Sant Jordi

Aquest ha estat un concurs literari de Sant Jordi amb una gran participació i un alt nivell de les obres presentades.

Us presentem els guanyadors de les categories concursants que eren Llengua Catalana, Llengua Castellana, Llengua Anglesa, Llengua Francesa.

Felicitats a tots els participants i especialment les guanyadores i als guanyadors.

Felicitació i concert de Nadal

El darrer dia abans de marxar de vacances vam poder gaudir del tradicional concert de Nadal per part dels alumnes de l’Institut  i d’una felicitació molt especial, desitgem que us agradi.

Bon Nadal i bones festes a tothom,

La direcció del centre.

Siluetes

Els alumnes de Visual i Plàstica de 4t d’ESO han realitzat aquestes siluetes que juguen amb la profunditat i el mimetisme del fons.

Esperem que us agradin.

Departament de Visual i Plàstica.

May force be with you…

Dediquem aquest vídeo a l’alumnat de batxillerat que aquests dies estan vivint una situació especial de semi presencialitat. El vostre professorat us vol transmetre un missatge d’ànims i de força i recordar-vos que tot anirà bé.

Desitgem que us agradi.

Recepta per Castahalloween

Els alumnes que formen part del projecte de cuina saludable, us han preparat una recepta típica, molt apropiada per la celebració de CASTAHALLOWEEN!!!

Esperem que us agradi!