Departament d'Ensenyament

Agendes digitals

Presentació treballs escrits

Normes generals per la presentació de treballs escrits
Primer cicle

Informació de contacte

Adreça postal Telèfon Correu electrònic

Institut - Xarxes socials

Qui hi ha?

2 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Marató de TV3 -

Enviada per jlloret2 el 10/Des/2014 - 15:58

Alumnes del nostre institut participen en una activitat de cant dins dels actes de la marató a Verges.

Per més informació seguiu l'enllaç.

Presentació DVD Com Sona l'ESO

Enviada per jlloret2 el 09/Des/2014 - 07:14

El proper divendres 12 de desembre a les 19 h tindrà lloc, al Cinema Montgrí, l'acte de presentació del DVD "Com Sona l'ESO. Qualsevol nit pot sortir el sol. Torroella de Montgrí - l'Estartit 2014".

També fins el 21 de desembre es pot visitar a la Biblioteca Municipal Pere Blasi, l'exposició de fotografies de l'edició 2014 del projecte Com Sona l'ESO que va tenir lloc al nostre municipi.

Activitats: Trobada d'alumnes de llatí

Enviada per jlloret2 el 05/Nov/2014 - 14:19

Alumnes de batxillerat del nostre institut participaran a la trobada d'alumnes de llatídel proper dijous 6 de novembre.

És una activitat que forma part d'un projectes de trobades d'alumnes de diferents instituts per tal de conèixer ​"in situ" restes de jaciments i ciutats d'època romana.
​Aquesta vegada ens trobarem quatre instituts, ​Can Planas i Vall d'Hebron de Barcelona , Monturiol de Figueres i Montgrí de Torroella.

Trobareu més informació a l'enllaç

Activitats: ELS ALUMNES DE LA USEE COL·LABOREN EN LA FIRA DE MÀGIA

Enviada per jlloret2 el 11/Jun/2014 - 14:30

El divendres 6 de juny es va fer un espectacle de Màgia Solidària on els alumnes de la USEE van col·laborar com a voluntaris.
Al bloc de la USEE hi podeu trobar més informació.

Activitats: Combat de cant

Enviada per jlloret2 el 11/Jun/2014 - 13:06

IV Combat de cant improvisat

18 de juny a la sala polivalent. A M5 i M6 a la sala polivalent de l'Institut.

Ampliar foto

Podeu veure el vídeo seguin l'enllaç

Informacions: Què és el projecte INDI?

Enviada per jlloret2 el 10/Jun/2014 - 12:08

L'Indi és un “Projecte” per treballar la imaginació, la capacitat d’inventar, i les possibilitats d’expressió de l'art contemporani. També permet als alumnes aprendre tot el que comporta treballar en grup.

El proposa i el guia la professora de Plàstica Conxi Moreno i hi participa l’alumnat de 2n i de 4t d’ESO.

Podeu llegir l'explicació i les opinions de diferents alumnes participants. Seguiu l'enllaç.

Informacions: JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

Enviada per jlloret2 el 20/Mai/2014 - 13:06

La JUDIT GRUES I TORRÓ, de 4tA,  ha estat seleccionada com a SEMIFINALISTA dels JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA, per la seva narració ETS TU.

Els treballs presentats per l’INS Montgrí competien amb els seleccionats pels instituts del Baix Empordà.
ENHORABONA JUDIT!!!

Dissabte que ve, a Fornells de la Selva es decidiran els finalistes i guanyadors d’aquest certamen literari.
Aquesta narració, presentada al Concurs Literari de Sant Jordi 2014 de l’INS Montgrí la podeu llegir a la pàgina web de l’institut, dins de l’apartat “Concurs literari de Sant Jordi. Premis i finalistes”.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Programa Salut i escoles

Salut i escola

Formulari en-línia