Capellades rep una mica del Quebec

A l’INS Molí de la Vila estem més internacionals que mai. Tot just acaba de començar el curs 2017-2018 i ja tenim una nova incorporació de l’altra banda de l’Atlàntic, almenys per uns mesos. Aquesta nova admissió ha arribat arran del programa de mobilitat Catalunya-Quebec -en el qual l’institut participa enguany, enviant un alumne català i rebent un alumne quebequès-. Aquesta acció ha estat possible gràcies al conveni signat des del Departament d’Ensenyament amb l’Éducation Internationale del Quebec.
L’alumne en qüestió, en Jacob, prové del Quebec i s’estarà a Capellades fins el desembre. Durant els tres mesos que dura l’intercanvi, participarà en tota la dinàmica del Molí de la Vila com un alumne més, i se n’adaptarà l’horari per tal que aprofiti l’estada i aprengui la llengua.
D’altra banda, el Molí enviarà un alumne el 2n trimestre a Canadà, on es repetirà el mateix procés i se seguirà la mateixa dinàmica. De ben segur que ambdós alumnes gaudiran de l’experiència i en trauran el màxim profit.