SORTIDA 3r ESO AL VENDRELL

El divendres dia 27 de maig vam anar al museu de Pau Casals a Sant Salvador, el Vendrell. A les 8 del matí va vindre l’autobús a buscar-nos. Quan vam arribar vam tenir una estona lliure per esmorzar, jugar, descansar i fer-nos fotos. A les 10.00, les professores ens van dividir en dos grups i vam començar la visita. Va ser una visita on anàvem veient vídeos, que estaven programats per un temps determinat, i el guia ens anava donant més informació. Primer de tot vam veure la casa (menjador, habitació…), després vam anar a la sala on ell normalment tocava les seves obres i allà vam veure una audició seva. En acabar la visita vam sortir al pati de la casa fins que vam entrar a l’auditori i allà ens van explicar la diferència entre les obres antigues i les modernes. També vam fer un joc, en el que havíem d’endevinar la cançó que tocaven amb els violoncels i vam crear una cançó entre tots. Quan vam acabar vam tenir més estona lliure per la platja fins que l’autobús ens va passar a buscar.

Va ser una excursió entretinguda i millor del que ens esperàvem, on vam aprendre que Pau Casals va ser un gran defensor de la Pau a través de la música.