Departament d'Ensenyament

Moodle2

No estàs matriculat/da a cap curs.

Informacions curs 14-15

Projectes del centre

Entreu com a visitant als Moodle Projecte Per l'equilibri Projecte Escola Verda Atles Digital (Projecte de recerca 10-11) Ars Scribendi

Cites

La justícia militar és a la justícia el que la música militar és a la música. Groucho Marx

Els blocs de l'institut

· Batxillerat
· Bloc de filosofia
· Bloc de Comenius
· Bloc d'Enigmates

Qui hi ha?

2 usuaris registrats i 6 convidats anònims estan en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Comptador

Des del 15/05/2010

BENVINGUTS A LA INTRAWEB DE L'IES MIQUEL BOSCH I JOVER

Reobertura formulari exposicions orals TR

Enviada per super el 24/Gen/2015 - 21:27

Formulari tria exposicions orals del treball de recerca

Excepcionalment, s'ha tornat a obrir el formulari per tal que els alumnes de 1r BTX que no havien fet encara la tria, la puguin fer. Teniu temps fins demà diumenge a les 15:00h. Els alumnes que no ens hagueu fet arribar la tria sereu assignats a dit.

Tria exposicions orals treball de recerca pel alumnes de 1r BTX

Enviada per super el 21/Gen/2015 - 17:18

Tria exposicions orals treball de recerca pel alumnes de 1r BTX

Els alumnes de 1r BTX heu d'omplir un formulari per fer-nos arribar la vostra tria dels treballs de recerca als quals voleu assistir com a oients el proper dia 28 de gener.

· El llista de treballs de recerca el trobareu en aquest enllaç. Cal que mireu primer aquest document per saber els treballs que s'exposen simultàniament.

· El formulari, que inclou informació sobre com fer la tria, és accessible des d'aquí.

El termini per omplir el formulari acaba el proper divendres, 23 de gener, a les 11:30 hores.

Bojos per l'economia

Enviada per super el 19/Gen/2015 - 12:01

Bojos per l'Economia

La Laia Güell, alumna de 2n de batxillerat, és una dels trenta alumnes de diferents instituts de Catalunya que participa en el programa Bojos per l'Economia.

Aquest programa és una iniciativa de la Fundació Catalunya-La Pedrera i del CREI (Centre de Recerca en Economia Internacional), amb la col·laboració de la Universitat Pompeu Fabra. Consisteix en vuit tallers-conferències a càrrec d'investigadors i professors universitaris que s'imparteixen en català, castellà i anglès (segons el conferenciant). Podeu saber-ne més coses si cliqueu aquí

En aquesta foto podeu veure tots els participants a l'acte de benvinguda que es va celebrar el 9 de gener al Monestir de Sant Benet.

Comenius a Bruges (II)

Enviada per super el 15/Gen/2015 - 18:27

Activitats a l'institut Mariawende-Blydhove de Bruges

Les fotos que podeu veure si cliqueu a "Llegeix més..." (just a sota la notícia) van ser fetes ahir a l'institut Mariawende-Blydhove de Bruges. Els alumnes van fer diversos tallers: empresa de creuers, cuina i confecció de bosses.

El que no sabem és si els va nevar suficient com per fer una guerra de neu, un ninot... En fi, ja ens ho acabaran d'explicar quan arribin.

Comenius a Bruges

Enviada per super el 12/Gen/2015 - 19:13

Comenius a Bruges

Aquesta setmana, els alumnes de 4t d'ESO: Josep Caus, Arnau Casals, Guillem Cura, Guillem Pla i Guillem Güell, acompanyats per les professores Rosa Descarga i Teresa Obradors, estan de viatge a Bruges (Bèlgica) en el marc del projecte Comenius.

Aquesta tarda hem rebut notícies seves. Diuen que han arribat bé, però que fa molt de fred i un vent gelat. Confiem que s'hagin abrigat bé! En aquesta foto estan davant l'institut de Bruges.

Que tingueu una bona estada!

Menció honorífica treball de recerca

Enviada per super el 07/Gen/2015 - 21:43

Premis Lacetània 2014

La Júlia Real va rebre una menció honorífica en els Premis Lacetània 2014 pel treball de recerca que va fer el curs 13-14. El treball, Espècies invasores al riu Calders, va ser tutoritzat per la professora Montserrat Sebastián.

L'acte de lliurament de premis va tenir lloc el 28 de novembre de 2014, a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Manresa. Podeu llegir l'article que es va publicar al Regió 7 si cliqueu aquí

Fotos festa de Nadal i sortida Riu Tort

Enviada per super el 30/Des/2014 - 16:03

Fotos festa de Nadal i sortida Riu Tort

Des de l'enllaç habitual d'aquest web podeu accedir a les fotos de la Festa de Nadal. També a les de la sortida a les mines de Riu Tort i al jaciment de Fumanya que els alumnes de 4t d'ESO de biologia i geologia i de 1r i 2n BTX de Ciències de la Terra i del Mediambient van fer el 19 de desembre.

Setzena edició de la Christmas Gym Cup 2014

Enviada per super el 23/Des/2014 - 10:11

Setzena edició de la Christmas Gym Cup 2014

La Janina Jo, de 1r ESO, va aconseguir una molt bona posició en la setzena edició de la Christmas Gym Cup 2014, en la competició de gimnàstica artística femenina, que es va celebrar a Luxemburg el 13 de desembre.

Podeu veure l'article que va publicar el Regió 7 en aquest enllaç.

Felicitats, Janina!

Informacions: BONES FESTES!

Enviada per acasals el 18/Des/2014 - 11:16

L'Institut Miquel Bosch i Jover us desitja molt bones festes de Nadal i salut, joia i esperança per al 2015!

NADAL

Si aquesta nit sents una remor estranya

que, no saps com, t’obliga a mirar el cel,

i enyores gust de mel

i tens desig d’una pau que no enganya…

és que a través dels aires de la nit

t’arriba aquell ressò de l’Establia

de quan l’Infant naixia

i s’elevava un càntic d’infinit.

Si ja no saps sentir-te pastoret,

ni aturar-te a entendre el bell missatge,

almenys, tingues coratge

de seguir el teu camí amb el cor net.

Nadal, poema de Joana Raspall

9 DE DESEMBRE DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ

Enviada per acasals el 04/Des/2014 - 14:01

9 DE DESEMBRE DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ

Recordeu que el dimarts 9 de desembre és un dels dies de festa de lliure disposició, escollit pel Consell Escolar Municipal. Per tant, el centre romandrà tancat.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

INS Miquel Bosch i Jover
C. Arquitecte Gaudí, 2 - 4
08271 Artés