Departament d'Ensenyament

Moodle2

No estàs matriculat/da a cap curs.

Informacions curs 14-15

Projectes del centre

Entreu com a visitant als Moodle Projecte Per l'equilibri Projecte Escola Verda Atles Digital (Projecte de recerca 10-11)

Cites

No existeixen més que dues regles per escriure: tenir alguna cosa a dir, i dir-la. Oscar Wilde

Els blocs de l'institut

· Batxillerat
· Bloc de filosofia
· Bloc de Comenius
· Bloc d'Enigmates

Qui hi ha?

1 usuari/ària registrat i 8 convidats anònims estan en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Comptador

Des del 15/05/2010

BENVINGUTS A LA INTRAWEB DE L'IES MIQUEL BOSCH I JOVER

Informacions: ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Enviada per acasals el 30/Oct/2014 - 11:45

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Les votacions tindran lloc en el mateix institut, els dies següents:

Sector pares i mares                 26 de novembre

Sector professorat                     26 de novembre

Sector alumnes                          27 de novembre

Cliqueu a "llegeix més"

Informacions: 31 d'octubre Festa de lliure disposició

Enviada per acasals el 30/Oct/2014 - 11:07

31 D'OCTUBRE, FESTA DE LLIURE DISPOSICIÓ

Us recordem que demà divendres, 31 d'octubre no hi haurà classe ja que és un dia de lliure disposició acordat al Consell Escolar Municipal.

Informacions: VAGA D'ESTUDIANTS EL DIA 21 D'OCTUBRE

Enviada per fgarcia el 20/Oct/2014 - 09:14

Vaga d'estudiants el dia 21 d'octubre

El dia 21 d'octubre el Sindicat d'Estudiants ha convocat una jornada de vaga en protesta per les retallades a l'ensenyament i contra la LOMCE.

L'alumnat del nostre centre va decidir secundar la vaga en una reunió del Consell de Delegats, que va tenir lloc divendres 17 d'octubre.

L'alumnat de 1r i 2n d'ESO no pot exercir el dret de vaga. L'alumnat de 3r i 4t d'ESO i Batxillerat que s'adhereixi a la vaga ha d'assumir no haver rebut la matèria que s'hagi pogut explicar aquell dia.

Comenius

Enviada per super el 19/Oct/2014 - 19:49

Comenius a Sicília

L'Abel Hernando i el Jaume Serra, alumnes de 4t d'ESO, viatgen aquesta setmana a Sicília, acompanyats de les professores Marta Castellà i Anna Carulla.

Des del Bloc de Comenius, que trobareu a la part esquerra d'aquest web, dins de l'apartat Els blocs de l'institut, podreu trobar les informacions que ens vulguin fer arribar.

Bon viatge!

Recollida solidària d'aliments

Enviada per super el 18/Oct/2014 - 17:15

Recollida solidària d'aliments

Coincidint amb el Dia Internacional per a l'Eradicació de la Pobresa, tornem a demanar la vostra col·laboració. Davant de Consergeria, podeu deixar aliments de llarga caducitat: pasta, arròs, llegums, sucre, oli i conserves.

Gràcies per ajudar els que més ho necessiten.

Vaga alumnat

Enviada per super el 06/Oct/2014 - 18:41

Vaga d'alumnes 8 d'octubre

El Consell de Delegats de l'Institut s'ha adherit a la vaga convocada pel Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) el dimecres, 8 d'octubre

Us recordem que els alumnes que tenen dret a vaga són els que cursen 3r i 4t d'ESO i 1r i 2n BTX. La no assistència a l’institut per aquest motiu no es pot considerar falta injustificada.

Malgrat tot, l’alumnat que decideixi venir al centre rebrà les classes amb tota normalitat.

Podeu consultar la informació sobre la convocatòria de vaga en aquest enllaç.

Reunions pares 1r i 2n BTX

Enviada per super el 06/Oct/2014 - 11:41

Reunions pares 1r i 2n BTX

Recordeu que dimecres, 8 d'octubre, els pares dels alumnes de 1r i 2n de BTX esteu convocats a la reunió que tindrà lloc a l'institut a les 19:00 h.

Fira educació britanica

Enviada per super el 03/Oct/2014 - 22:45

Fira educació britànica

El British Council organitza la Fira d'educació britànica a Barcelona, el 22 d'octubre. En aquest esdeveniment s'ofereix informació sobre les diferents opcions per estudiar, al Regne Unit, un grau, postgrau, curs de formació professional o curs d'anglès.

Si hi esteu interessats, podeu consultat la pàgina web de la fira en aquest enllaç

Reunions pares 3r i 4t ESO

Enviada per super el 30/Set/2014 - 09:08

Reunions pares 3r i 4t ESO

Recordeu que dimecres, 1 d'octubre, els pares dels alumnes de 3r i 4t d'ESO esteu convocats a la reunió que tindrà lloc a l'institut a les 19:00 h.

Reunions pares 1r i 2n ESO

Enviada per super el 23/Set/2014 - 17:29

Reunions pares 1r i 2n ESO

Recordeu que dimecres, 24 de setembre, els pares dels alumnes de 1r i 2n d'ESO esteu convocats a la reunió que tindrà lloc a l'institut a les 19:00 h.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

INS Miquel Bosch i Jover
C. Arquitecte Gaudí, 2 - 4
08271 Artés