Departament d'Ensenyament

Moodle2

No estàs matriculat/da a cap curs.

Concursos Sant Jordi

Informacions curs 14-15

Celebracions

Projectes del centre

Entreu com a visitant als Moodle Projecte Per l'equilibri Projecte Escola Verda Atles Digital (Projecte de recerca 10-11) Ars Scribendi

Cites

Si vius tots els dies com si fóra l'últim, algun dia tindràs raó. Steve Jobs

Els blocs de l'institut

· Batxillerat
· Bloc de filosofia
· Bloc de Comenius
· Bloc d'Enigmates

Qui hi ha?

1 usuari/ària registrat i 8 convidats anònims estan en línia.

Sou un convidat/da anònim. Us podeu registrar aquí.

Comptador

Des del 15/05/2010

BENVINGUTS A LA INTRAWEB DE L'IES MIQUEL BOSCH I JOVER

Informacions

Zoo

Enviada per super el 21/Abr/2015 - 11:16

Sortida al Zoo de Barcelona

Els alumnes de 1r d'ESO van fer una visita al Zoo de Barcelona dimecres, 15 de juny.

Durant aquesta visita van poder gaudir de les instal·lacions, tot observant els animals que allà habiten, i també van fer un taller d'invertebrats.

Comenius

Enviada per super el 21/Abr/2015 - 07:06

Comenius a Letònia

Aquesta setmana, l'Anna Casaramona, la Xènia Juncà i la Tània Comellas són de viatge a Letònia, en el marc del projecte Comenius. La Marta Castellà i la Teresa Obradors són les professores que les han acompanyades.

Ahir a la nit van arribar a Karsava, després de 4 hores d'avió i 5 d'autocar.

Ens envien aquesta foto.

Bona estada!

Certamen de lectura en veu alta

Enviada per super el 16/Abr/2015 - 13:40

Certamen de lectura en veu alta

El dimecres, 8 d'abril, l'Alba Vilaseca de 2n d'ESO va resultar guanyadora en els quarts de final del Certamen de lectura en veu alta a Manresa, en la categoria Corsaris.

Això significa que participarà en les semifinals que se celebraran el dimecres 13 de maig a Barcelona (CaixaForum).

Felicitats per la tasca feta i ànims per continuar superant amb èxit les etapes que queden!

Encoratgem també l'alumne Cesc Badia de 2n d'ESO, com a segon classificat en el procés de selecció del nostre institut.

Felicitem també els alumnes de 4t d'ESO: Josep Caus, Pau Perarnau i Guillem Pla per la seva participació en el certamen i el bon nivell de lectura demostrat.

Trobareu més fotos si cliqueu a "Llegeix més".

Informacions: Conferència Chantal Maillard

Enviada per acasals el 15/Abr/2015 - 14:16

CONFERÈNCIA CHANTAL MAILLARD

Chantal

Els alumnes de 1 i 2 de btx B van gaudir de la conferència que, a l'auditori de La Pedrera, a Barcelona, en el marc del cicle "Les idees i el món", va fer la poeta i filòsofa Chantal Maillard. La conferència de títol "Què és real?" va reflexionar sobre la força de les imatges com a representació de la realitat, i la forma en què aquesta distància perverteix la nostra relació amb les coses. La tertúlia posterior, amb intervencions d'alumnes del centre, va tancar un matí filosòfic i literari.

Hem guanyat!

Enviada per super el 27/Mar/2015 - 14:37

Els optimistes

Hem guanyat!

Felicitats a tots i a totes!

Si voleu escoltar el programa i veure el rànquing dels centres guanyadors, entreu a "Llegeix més"

Pessimista qui no voti

Enviada per super el 25/Mar/2015 - 13:57

Pessimista qui no voti!

Feu arribar el vostre vot des d'aquest enllaç. L'institut que aconsegueixi més vots guanyarà un equipament esportiu extra.

Ells són molts, però nosaltres vencerem!

Els optimistes

Enviada per super el 22/Mar/2015 - 20:32

Sabeu que 26 companys de 2n d'ESO participen aquesta setmana en el concurs de Catalunya Ràdio Els optimistes? L'aula de 2n ESO B i els estudis de l'emissora seran el centre d'operacions.

Amb qui ens enfrontem? Amb alumnes de 2n d'ESO de l'INS Lluís de Peguera de Manresa.

De dilluns a divendres, entre les 13:00 i les 14:00 h, podreu escoltar el programa en directe des d'aquest enllaç.

I si voleu saber-ne més sobre el programa, aquí trobareu tota la informació.

Us desitgem molta sort!

Esdeveniment Inny

Enviada per super el 20/Mar/2015 - 13:14

Esdeveniment Inny

El 12 de març, els alumnes de 2n Batxillerat van assistir a quatre ponències de joves que van explicar la seva experiència vital com a pretext per donar-nos a conèixer el seu esperit emprenedor personal, acadèmic i/o empresarial.

Mosaics

Enviada per super el 20/Mar/2015 - 12:48

Mosaics

Els alumnes de 2n d'ESO han estat treballant els mosaics nassarís de l'Alhambra de Granada i també, han deixat volar la seva imaginació per invertar-se mosaics d'estil lliure.

Podeu veure més fotos a l'apartat habitual d'aquest web

Cloenda Bojos per l'economia

Enviada per super el 15/Mar/2015 - 22:10

Cloenda Bojos per l'economia

El dissabte 7 de març va tenir lloc a La Pedrera l'acte de cloenda del programa per a l'excel·lència Bojos per l'economia. Durant l'acte es van fer lliurament dels diplomes als alumnes de 2n de Batxillerat que han participat al llarg de vuit dissabtes en les conferències impartides per professors d'universitat.

L'acte de cloenda va tenir com a destacat protagonista l'Honorable Conseller d'Economia, Andreu Mas-Colell. En aquesta fotografia el podeu veure amb la Laia Güell, l'alumna del nostre centre que ha participat en aquest programa.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

INS Miquel Bosch i Jover
C. Arquitecte Gaudí, 2 - 4
08271 Artés