Departament d'Ensenyament

Informacions curs 15-16

Moodle2

No estàs matriculat/da a cap curs.

Celebracions

Projectes del centre

Entreu com a visitant als Moodle Projecte Per l'equilibri Projecte Escola Verda Atles Digital (Projecte de recerca 10-11) Ars Scribendi

Cites

No hi ha enigmes. Si un problema pot plantejar-se, també pot resoldre's. Ludwig Wittgenstein

Els blocs de l'institut

· Batxillerat
· Bloc de filosofia
· Bloc de Comenius
· Bloc d'Enigmates

Qui hi ha?

11 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

BENVINGUTS A LA INTRAWEB DE L'IES MIQUEL BOSCH I JOVER

Informacions

Novetats al tauler

Twitter de l'Institut

Nova web

Enviada per super el 21/Jun/2016 - 12:52

Nova web

Aquest web té els dies comptats. A partir de juliol podreu trobar totes les informacions del vostre interès en aquesta nova pàgina: http://agora.xtec.cat/iesmiquelbosch

El canvi obeeix a la intenció del Departament d'Ensenyament de substituir tots els webs Agora com el nostre, per uns altres anomenats Nodes, d'estructura similar a un bloc, que es visualitza correctament des de qualsevol tipus de pantalles i dispositius mòbils. El servei continuarà allotjat als servidors del Departament d'Ensenyament i, per tant, qualsevol incidència com talls en el servei no es podran gestionar des del nostre centre.

El nou web està en construcció, així que més endavant podreu trobar noves funcionalitats. Bona navegació!

Jornades esportives

Enviada per super el 21/Jun/2016 - 06:49

Jornades esportives

Avui, 21 de juny, fem les jornades esportives: futbol o caminada, tu tries!

Informacions: GRAN FINAL DEL CONCURS PICALLETRES 2016

Enviada per acasals el 17/Jun/2016 - 12:31

GRAN FINAL DEL CONCURS PICALLETRES 2016

Després de la nostra participació i d'haver superat la final del concurs Picalletres, a la sala la Plana de l'Om de Manresa, amb dos grups d'alumnes de tercer d'ESO, el dia 9 de juny vam participar a la gran final de Catalunya, que es va celebrar al Teatre de la Passió d'Olesa de Montserrat.

Felicitem a tots els concursants que tan bé ens ho han fet passar lletrejant paraules!

Ainhoa Martin Carmona    Soraya Laktali Aguilar               Jana Pelay Sitjes

David Parellada Rigau       Abraham Martinez Cuesta         Anna Bach Casas

EULÀLIA GALANTE, alumna de 4t d’ESO, guardonada per la seva narració “ Potser”

El proppassat divendres dia 27 de maig  a la col·legiata de Sant Vicenç, del Castell de Cardona, Òmnium Bages i l'Ajuntament de Cardona van lliurar els trenta-tresens premis Bages Juvenils de Literatura i els tretzens premis Vila de Cardona de Narrativa Historicollegendària, als quals optaven un centenar de joves escriptors, majoritàriament del Bages.

Durant el transcurs de l’acte l’Eulàlia va ser guardonada amb el premi de narrativa, categoria A (fins a 15 anys). El treball està inclòs al llibre que any rere any publica Òmnium i que recull els 16 treballs seleccionats en la convocatòria d'enguany.

Informacions: CANGUR 2016

Enviada per acasals el 16/Jun/2016 - 13:25

CANGUR 2016

Els alumnes ABRAHAM MARTINEZ CUESTA (3r ESO D) i MARINA ZINTCHENKO SNEGUIREVA (3r ESO C) han obtingut una menció honorífica en la prova CANGUR 2016 organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques.

La prova consisteix en respondre qüestions relacionades amb diferents àmbits matemàtics com l'aritmètica, la geometria, el càlcul, la lògica i la probabilitat.

L'Abraham ha quedat en la posició 52 i la Marina en la posició 129 d'un total de 15.067 participants d'arreu de Catalunya.

Enhorabona a tots!

Viatge Mallorca, acampada i PAU

Enviada per super el 14/Jun/2016 - 23:22

Viatge Mallorca, acampada i PAU

Aquests dies només tenim la meitat dels cursos a l'institut. Els alumnes de 4t d'ESO estan de viatge de final d'etapa a Mallorca, els de 1r de BTX acampen a Saldes durant tres dies on estan fent diverses activitats esportives (orientació, ascenció al Pedraforca...) i els de 2n BTX realitzen les PAU a la FUB, on han estat entrevistats pel Regió 7 després de l'examen de castellà.

Sortida Brúixola a la granja Nus

Enviada per super el 10/Jun/2016 - 09:04

Sortida grup Brúixola a la granja Nus

Dijous, 9 de juny, els alumnes de 4t d'ESO Brúixola van visitar la granja Nus d'Artés. Aquesta granja és un lloc especial on gaudir de la natura i conèixer maneres de fer més sostenibles.

Final certamen lectura en veu alta 2016

Enviada per super el 02/Jun/2016 - 23:20

Final certamen lectura en veu alta 2016

L'Ona Pardo, la Soraya Laktali i l'Alba Vilaseca han guanyat el XII Certamen de lectura en veu alta en la categoria Tropa de Corsaris. Moltes felicitats!

La final va tenir lloc el 31 de maig al Teatre Nacional de Catalunya. Podeu veure la seva actuació en el següent vídeo (al voltant del minut 1:49 h).

Graduació i sopar 2n BTX

Enviada per super el 02/Jun/2016 - 22:45

Graduació i sopar 2n BTX

Els alumnes de 2n BTX i les seves famílies i professors van assistir el 27 de maig a la festa de graduació que va tenir lloc a l'institut. Durant l'acte vam veure algunes fotos i vídeos que recullen el seu pas pel centre, vam escoltar discursos d'alumnes i professors, vam assistir al tradicional llançament de birrets i vam gaudir d'un pica-pica.

Les fotos de la graduació i del sopar que es va fer el mateix vespre les podeu trobar a l'apartat habitual d'aquest web.

Sortida Tarragona 1r ESO

Enviada per super el 01/Jun/2016 - 08:52

Visita Tarragona

El 25 de maig els alumnes de 1r d'ESO van fer una sortida a Tarragona.

Trobareu més fotos a l'apartat habitual, a l'àlbum Activitats 3r trimestre 15-16.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

INS Miquel Bosch i Jover
C. Arquitecte Gaudí, 2 - 4
08271 Artés