Informacions curs 17-18

Llista de llibres
Com a molt tard estarà penjada el dilluns, 26 de juny.

Ecobooks i lliurament de notes
El retorn dels ecobooks i el lliurament de les notes finals ordinàries seran el 26 de juny, en horaris diferents en funció del curs.

Recordeu que les notes de 4t d’ESO les han de venir a buscar personalment els pares o tutors dels alumnes per tal de signar el Consell orientador, document oficial del Departament d’Ensenyament que és de signatura obligatòria.

Recordeu també que no heu de retornar els ecobooks si us heu de presentar als exàmens de setembre.

Curs 1r ESO 2n ESO 3r ESO 4t ESO 1r BTX 2n BTX
Notes 9:30 h 10:30 h 11:30 h 12:30 h 13:00 h 9:00 h
Ecobooks 10 – 11 h 11 – 12 h 12 – 13 h 13 – 14 h 15 – 16 h 16 – 17 h

Exàmens DELF

Els alumnes de l’institut que s’han presentat enguany als exàmens oficials de l’Institut Français del DELF dels nivells A2 i B1 han obtingut uns excel·lents resultats.
Felicitem doncs al Jordi Candàliga, l’Eulàlia Casajuana, la Niakale Konate, l’Oriol Llimargas, la Blanca Rovira, la Patrícia Velasco, l’Alba Vilaseca… Llegeix més»

Graduació 4t ESO

Podeu veure algunes fotos de l’acte de graduació de 4t d’ESO que va tenir lloc a l’institut el 9 de juny.

Fotos pujada al terrat 2n BTX

El 9 de juny els alumnes de 2n BTX van pujar a dalt de l’institut, per fer el comiat definitiu del centre.
Podeu veure les fotos a l’apartat habitual d’aquest web.

Viatge final etapa 4t ESO

De Dublín no tenim cap foto de moment. Sabem, això sí, que el grup ha arribat bé.
Aquesta foto és de l’aeroport del Prat, abans de sortir. Gaudiu del viatge!

Acampada 1r BTX

Ens arriben les primeres fotos de l’acampada a Saldes dels alumnes de 1r BTX. I també dels professors acompanyants.
Que us ho passeu bé!

Picalletres

Canal Taronja estrena dilluns 12 una nova temporada del Picalletres, el concurs televisiu en què els adolescents participen en una activitat pedagògica engrescadora. A través de diferents proves i nivells, on han de lletrejar paraules i resoldre jocs lingüístics, un total de 60 alumnes han… Llegeix més»

Projecte Brúixola (2017)

Els alumnes de 4t d’ESO que participen en el projecte Brúixola dediquen 12 hores setmanals a fer pràctiques en empreses.
Podeu veure més fotos dels alumnes en el seu lloc de treball a l’apartat habitual del web.