Trobada de delegats

Dijous, 24 de novembre, va tenir lloc la trobada de delegats a Sant Fruitós de Bages. La majoria dels delegats de 3r i 4t d’ESO i 1r BTX de l’institut hi van assistir i van participar en diferents activitats relacionades amb el bullying.

Jornades Per a l’equilibri

Durant aquest mes de novembre han tingut lloc a l’institut les jornades de salut ‘Per a l’Equilibri’ adreçades als alumnes de 1r d’ESO fins a 2n de BTX i que vénen realitzant-se des del curs 2007/08. Els tallers i activitats ha estat molt variades des… Llegeix més»

Concursos, certàmens, premis… participa!

ANIMA’T. PARTICIPA-HI!
Als taulers d’anuncis de l’institut trobaràs convocatòries de les bases de diferents concursos, certàmens, premis…
Si estàs interessat a participar-hi posa’t en contacte amb el teu professor de l’àrea corresponent. Manifesta-li que vols participar i ell ja t’indicarà quins passos has de seguir.
ESPEREM QUE ET… Llegeix més»

Vaga no procedent

La direcció del centre considera no procedent la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants del dia 24 de novembre de 2016, atès que els motius al·legats per adherir-s’hi són els mateixos que els de la vaga anterior.
Per aquest motiu, la direcció del centre no l’autoritza.

Sortida a La Garrotxa

Dimecres 2 de novembre els alumnes de 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat que cursen Biologia i Geologia i Ciències de la Terra van fer una sortida a la zona vulcànica de la  Garrotxa, on van visitar el volcà de la Pomareda i el… Llegeix més»

El blog dels 25 anys

L’Aina Bermúdez, la Marta Manubens i el Guillem Pla, alumnes de 2n de Batxillerat, han realitzat el seu treball de recerca sobre la història del nostre centre, que va fer 25 anys el curs passat.
Una de les parts del treball era crear un blog. El… Llegeix més»

VAGA NO AUTORITZADA

La direcció del centre no ha autoritzat als alumnes de 3r i 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants el 26 d’octubre de 2016.

Sortida Can Vila

Divendres passat els alumnes de 1r d’ESO van acomiadar el setembre anant a Can Vila. Allà van passar una bona estona fent jocs amb un doble objectiu: passar-s’ho bé i conèixer-se millor els uns als altres.
Podeu veure moltes més fotos si cliqueu a l’apartat fotos… Llegeix més»