PREINSCRIPCIÓ 1r ESO 2018-19

Horari de Secretaria: Dilluns de 8 a 14 hores
De dimarts a divendres de 8 a 14.30 hores
Dimecres tarda: de 15 a 17.30 hores
Podeu obtenir l’imprès de… Llegeix més»

Itinerari geològic

Els alumnes de 3r d’ESO A van fer el 10 d’abril un recorregut per Artés: l’itinerari geològic. La resta de grups de 3r faran la sortida dijous i divendres d’aquesta setmana.
Podeu veure més fotos a l’apartat habitual d’aquest web.

Rotary

L’Illany, l’Ona, la Jana i el Pau, de 1r BTX, van participar en la jornada del Rotary Club que va tenir lloc ahir, 11 d’abril, a Les Comes.
Ja sabeu on podeu trobar més fotos!

Intercanvi Bocholt

Hem penjat a l’apartat habitual del web algunes fotos de l’intercanvi dels alumnes de 1r BTX. Són del viatge que van fer a Bocholt abans de Setmana Santa.

Posa’t al meu lloc

Els alumnes de 1r d’ESO van fer el taller Posa’t al meu lloc, a càrrec de l’Associació d’Amputats Sant Jordi. Després d’una xerrada, van poder comprovar en la seva pell les dificultats en la mobilitat que comporta tenir alguna discapacitat.
Podeu trobar més fotos a l’apartat… Llegeix més»

Cuina de supervivència

Els alumnes de 2n BTX A van participar en el taller Cuina de supervivència el 23 de març passat. L’objectiu és que coneguin que amb pocs ingredients i temps es poden preparar uns primers, segons i postres bons, saludables i, a més, de bon veure!
Agraïm… Llegeix més»

Scottish dancing

El divendres 23 de març els alumnes de 2n i 4t d’ESO van participar al taller “Scottsh dancing and songs”, a càrrec de David Vivancos.
En aquest taller, en anglès, van poder conèixer la cultura escocesa mitjançant dances, cançons, instruments. També van poder observar la vestimenta… Llegeix més»