Vídeos de la mobilitat a Lituània. Erasmus +

La setmana del 12 al 19 de febrer tres alumnes de 1r batxillerat i dos professors van anar a la trobada del projecte d’Erasmus Plus, Stress-Free and Inspirational Learning (SMILE), que va tenir lloc a la capital de Lituània, Vílnius.

Allà es van fer activitats conjuntes relatives al projecte, així com d’altres més lúdiques i culturals. Els alumnes es van allotjar a casa de famílies del país acollidor.

El tema tractat en aquesta mobilitat ha estat el factors que causen ansietat als alumnes a les classes de Ciències, Matemàtiques, Tecnologia o Física. Cada país va fer una presentació explicant els resultats de les enquestes que més de 100 alumnes van contestar, així com de les 60 entrevistes que van realitzar al seus companys.

Aquí teniu l’enllaç per veure la presentació que van fer les nostres alumnes i també un vídeo de l’estada a Vílnius.