Establint contactes

Aquest curs hem iniciat a 4t. d’ESO una experiència nova. Els alumnes dels grups A, B i C ens hem posat en contacte amb alumnes d’un altre centre, en concret, els alumnes de 3r. i 4t. d’ESO de Sant Quirze de Besora. L’objectiu és compartir opinions i experiències i conèixer gent nova, i, això sí, fer-ho en català!

Per fer-ho hem hagut d’omplir un mateix qüestionari sobre els nostre gustos i les aficions. Amb aquesta informació, i una mica d’intuïció, la Isabel i el Ricard, els profes, han fet les parelles. Tothom té, doncs, l’adreça de correu d’un company o companya de l’altra centre amb qui poder intercanviar correus electrònics sobre determinats temes que treballarem a l’aula.

Era gairebé obligat començar amb un primer missatge de presentació: qui som, com som, què ens agrada… A la pàgina web del centre penjarem unes quantes fotos on se’ns veu davant l’ordinador, perquè quedi constància de l’inici de l’experiència i que es vegi també com treballem. Ens agradaria poder organitzar, més endavant, una trobada Sant Quirze/La Llagosta on ens poguéssim conèixer personalment. Mentrestant, ens haurem d’acontentar amb les fotos per saber quina cara fem.