Alumnes d’Electrònica guardonats als Premis Argó

El 21 d’Octubre es van lliurar els premis ARGÓ 2013 (10a edició) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Són uns premis per a projectes de cicles formatius de grau superior amb la finalitat de reconèixer l’esforç dels estudiants.

El Departament d’Electrònica va participar amb el projecte Posicionador X-Y amb servomotors Brushless dels alumnes Manuel Del Pozo Luque i Tomás Quero Aguilera (del cicle Desenvolupament de Productes Electrònics) que han estat guardonats amb una Menció Honorífica per la qualitat tecnològica del seu treball. Felicitats!

L’anterior vegada que vam participar, a l’any 2009, vam ser guardonats amb un tercer premi. Per a nosaltres és un reconeixement al nivell de formació dels nostres alumnes i a la tasca realitzada pel Departament.