Departament d'Ensenyament
cicles
bridgestofuture

Qui hi ha?

4 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Trobo la televisió molt educativa. Cada cop que algú l’encén, em retiro a una altra habitació i llegeixo un llibre. Groucho Marx

No registrats: Eleccions al Consell Escolar 2014-15

Enviada per admin el 30/Oct/2014 - 15:52

A la pàgina que enllaça la imatge hi trobareu tota la informació relacionada amb les eleccions al Consell Escolar. Aquest mateix enllaç el trobareu permanentment al menú esquerre.

Consell

No registrats: SEGUIMENT DE L'ACTIVITAT SOLAR

Enviada per xfranch el 28/Oct/2014 - 23:01

Després d'un inici de tardor força ennuvolat, humit i plujós que ens va impedir qualsevol intent d'observació, la setmana passada, per fi, vam poder tenir un cel prou clar per a l'observació solar. Aquesta va ser la primera bona notícia i des de l'Observatori Astronòmic del Maria Rúbies (OAMR) vam poder estar tota la setmana, inclosos dissabte i diumenge fent-ne un seguiment de l'activitat. La segona fantàstica notícia és que el Sol ens va regalar l'aparició d'una enorme taca d'una grandària aproximada a  la del planeta Júpiter que podeu veure, a la mateixa escala que el Sol, a dalt a la dreta. Això significa unes 100 vegades més gran que la de casa nostra, el planeta Terra.

Esperem poder-vos oferir la seva observació en l'activitat prevista per a demà dimecres 29 d'octubre. Recordeu que també observarem la Lluna en quart creixent.

US HI ESPEREM.