Departament d'Ensenyament
cicles
bridgestofuture

Qui hi ha?

5 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

L’home que no té por de les veritats, res ha de témer de les mentides Thomas Jefferson

Totsusuaris: SETMANA MOBILITAT SOSTENIBLE

Enviada per jcarol el 21/Oct/2014 - 11:22

Cursa dels transports

Una cinquantena d'alumnes dels instituts de La Mitjana, Torre Vicens i el nostre, el  Maria Rúbies, vam ser a la tercera edició de la Cursa dels transports, activitat que forma part de la Setmana Sostenible i Segura.

La prova consistia a anar del centre fins a la plaça Sant Joan de tres maneres diferents i estudiar-ne el cost i l'impacte al medi: Un grup d'alumnes ho va fer en bus, d'altres en bicicleta i finalment uns altres a peu. El cost estimat va ser de 0,78 € en bus, 0,13 € en bici, i 0 € caminant. Quant al temps, els més ràpids van ser els ciclistes (14 min), seguits del bus (20 min) i els caminadors (34 min.). Uns resultats que conviden a la reflexió, la manera com ens movem condiciona la relació que tenim amb el medi, la butxaca i també la salut.

Galeria de fotografies curs 2013-2014

Enviada per admin el 10/Oct/2014 - 10:16

A la Galeria de fotografies teniu un recull de les sortides i activitats del curs 2013-1014

No registrats: Certamen marià

Enviada per cdomenech el 09/Oct/2014 - 10:43

VOLUNTARIAT DE L'INSTITUT EN EL CERTAMEN LITERARI MARIÀ 2014

Durant segon any consecutiu alumnes del centre de 1r i 2n. de BTX (Estela Barbancho, Nerea Barriento, Maria Fuciños, Lucia González, Alicia Sanmartín, Sílvia Sanmartín i Irene Simois) van participar com a voluntàries al certamen literari marià que es va celebrar el passat dia 5 d'octubre a l'Acadèmia Mariana de Lleida.

La finalitat de l’Acadèmia és honorar la Mare de Déu mitjançant la literatura i les belles arts.

Per acomplir aquesta finalitat, des de la fundació de l’Acadèmia (1863), s’han organitzat cada any, tret dels compresos entre 1936-38, uns jocs florals (els segons de Catalunya després dels de Barcelona, i els únics dedicats a la Mare de Déu) coneguts com Certamen Literari Marià. Per tal d’honorar la Verge des de les diferents advocacions, cada any s’invita la patrona d’un indret diferent per tal que el certamen sigui en el seu honor.

La celebració dels jocs florals és una antiga tradició catalana i de la Provença, que té el seu origen en l’Edat Mitjana i que es van revifar amb la Renaixença. Actualment esdevenen l'única reminiscència d'aquest fet històric i cultural tan rellevant.

No registrats: Graduació de Batxillerat

Enviada per mbascunana el 03/Oct/2014 - 11:20

VIDEO DE LA FESTA DE GRADUACIÓ DE BATXILLERAT 2012-2014

El 23 de maig de 2014 vam celebrar la festa de graduació dels alumnes de Batxillerat. Una festa per a recordar, un dia importat en la vida del nostre alumnat i assenyalat en el quefer anual del centre.

Amb aquest vídeo, podrem recordar els alumnes que van protagonitzar aquesta diada. Una bona excusa perquè, malgrat que ja no estan al centre ja que han iniciat una nova etapa en el seu itinerari vital, els desitgem molta sort i molts èxits en aquest nou camí.

Inici de curs

Enviada per mbascunana el 15/Set/2014 - 21:45

INICI DE CURS

El dia 15 de setembre, van començar les classes. Al nostre institut vam rebre la visita del director territorial del Departament d'Ensenyament, Sr. Miquel Àngel Cullerés que, juntament amb el regidor d'Educació Sr. Jesús Castillo, va fer una visita al centre i va inaugurar així el nou curs escolar. També van assistir a la visita el cap d'Inspecció Educativa, Sr. José María Vera, i la inspectora del centre, Sra. Elena Ardanuy.

Bon curs a tothom!

Beques de caràcter general per a l'alumnat de Batxillerat

Enviada per orodrigo el 02/Set/2014 - 11:35

Beques de caràcter general per a

l'alumnat de Batxillerat

DEL 8 D'AGOST AL 30 DE SETEMBRE

No registrats: PROJET DE FIN D'ANNÉE 2ESO

Enviada per admin el 26/Jun/2014 - 13:25

PROJET DE FIN D'ANNÉE 2ESO

Les élèves de français de 2ESO ont préparé leur projet de fin d'année dont la première partie consistait à élaborer des dialogues pour faire les courses au marché. Quand ils ont fini de rédiger leurs dialogues, ils ont appris leurs rôles et ils ont joué la scène.

Peut-être vous demanderez-vous où ils ont joué la scène. La réponse vous l'avez dans les films vidéo qu'on a affichés sur notre page web: ils ont préparé, eux-mêmes, les décors qui figurent les différents étals d'un marché en France.

LES MAGASINS

Bravo à tous pour votre implication!!!!!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Octubre 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg