Fira del Rúbies “freestyle”

El passat dia 6 de Juny els alumnes de 1r d’ESO van celebrar una Fira “freestyle” com a producte final del projecte d’aquest últim trimestre tenint com a convidats les seves famílies i la comunitat educativa de l’institut. Els alumnes van preparar una sèrie de estands repartits pel centre on mostraven les tasques realitzades en les diferents matèries. Cal destacar la gran feina i bones explicacions que els alumnes van realitzar , va ser un gran dia i molt especial per ells i tots els professors que van participar-hi.