1r Batxillerat visiten Reus i Tarragona

El propassat dimarts 7 de març l’alumnat de 1r de Batxillerat del nostre centre va gaudir d’una jornada acadèmico-cultural a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona on els alumnes del Batxillerat Científico-Tecnològic van dur a termes una xerrada orientativa dels estudis universitaris i seguidament van realitzar unes pràctiques d’agroalimentària. Per acabar, van assistir a la conferència “Cinema i ciència: imcompatibles?” impartida per Laureano Jiménez, professor de la URV.

Per altra banda, l’alumnat del batxillerat Humanístico-Social va visitar l’edifici modernista de la Institució Pere Mata de Reus, el teatre Bardina, el Palau Bofarull i l’urbanisme modernista de la capital del Baix Camp.

Un cop dinats, vam realitzar una visita conjunta a l’Amfiteatre i el Circ romà de Tarragona.

Tant l’alumnat com el professorat vam valorar tant positivament la jornada que esperem poder repetir-la l’any vinent.