Estrena de la nova obra de Donar veu a la memòria

Després de mesos de feina, el passat dimarts 30 de gener el grup Donar veu a la memòria va estrenar l’obra Aquí no hi ha papallones. Infants del gueto al Casinet d’Hostrafrancs. Aquesta obra ha estat escrita per l’alumnat del centre a partir dels diaris personals dels infants que van patir l’horror nazi en el gueto de Terezin i els escrits de la revista Vedem.
Durant la representació es van utilitzar també dibuixos de la professora d’art Fredericke Dickerma i fragments musicals de Hans Krása.
Després de les representacions, el públic va poder dialogar amb l’alumnat del projecte per aclarir tots els dubtes que tenien sobre la història o la preparació de l’obra.
Volem agrair especialment la col·laboració de la Coral Jove de Sant Medir i a tot el públic que va gaudir d’alguna de les tres representacions que van tenir lloc aquell dia.