2n ESO. EscapeRoom digital

El darrer dia de classes del 2n trimestre, els alumnes de 2n d’ESO hem participat en l’Escape Room Digital, un joc académic gratuit diseñat per a l’alumnat de 6è de primària a 2n ESO, en el qual els equips han de resoldre 5 reptes relacionats amb diferents matèries (Llengua Espanyola, Ciències Naturals, Ciències Socials, Matemàtiques i Música/Art).

El tema d’enguany és el Camí de Santiago i hi participen més de 27.000 alumnes de 14 països.

Els alumnes s’han hagut d’esforçar a llegir correctament les preguntes, prendre apunts i relacionar coneixements per resoldre les diferents proves.