PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA:

Presentació de sol·licituds: del 8 al 20 de març de 2024

Oferta inicial places ESO

JORNADA DE PORTES OBERTES BATXILLERAT:

DIMARTS 16 D’ABRIL A 2/4 DE 8 DEL VESPRE

Anem a Prada de Conflent

Els dies 13, 14 i 15 de març l’alumnat de 2n d’ESO es va desplaça a la Catalunya Nord per desenvolupar un dels seus projectes, ja habituals. Allotjats a l’Entorn d’Aprenentatge del Canigó, a Prada de Conflent, van aprofitar per treballar aspectes del món medieval,… Llegeix més»

Parlem amb David Cirici

El passat dilluns 5 de febrer l’alumnat de 3r d’ESO  va conversar amb l’escriptor David Cirici a partir de la seva novel·la  El setè àngel.  La conversa va ser molt dinàmica i l’autor va saber captar l’atenció i l’interès de l’alumnat. Llegeix-ne algunes opinions:
“Cada… Llegeix més»

Trobada Korfbol

El passat dimecres 14 de febrer l’alumnat de 4t d’ESO va participar en una troba esportiva de Korfbol al pavelló poliesportiu de Mollerussa. Van competir amistosament amb l’alumnat de l’INS Terres de Ponent i de l’INS Salt del Duran.

Públic

Foto2

Foto 5

Foto 4