PARELLES LINGÜÍSTIQUES

Amb ganes de reemprendre una activitat que ja s’havia fet a l’institut, a partir del primer dijous de novembre es començarà a treballar amb les parelles lingüístiques.

Es tracta d’una activitat voluntària a la que s’acullen aquells alumnes que poden ajudar a altres alumnes a millorar la competència lingüística – sobretot oral- d’una llengua determinada. Així, és l’alumnat que fa menys temps que és al nostre país o el que presenta més dificultats en una llengua o té interès per aprendre’n una tercera – per exemple el francès o el xinès- qui manifesta les ganes de participar-hi.

De moment hi ha força candidats, tot i que encara està en vies d’organització, però més d’una trentena d’alumnes s’hi volen acollir. Bàsicament es potenciarà el català, el castellà i també l’anglès i de forma més minoritària el francès, el xinès, l’amazigh i l’àrab.