Alumnes de primer i segon de batxillerat van participar a la Codewars Barcelona-2017

El passat dissabte 5 de març uns quants alumnes de primer i segon de batxillerat van participar a la Codewars Barcelona-2017 a les instal·lacions que l’empresa Hewlett Packard té a Sant Cugat.  La Codewars és un concurs de programació patrocinat per HP,  aquest és el tercer any que es fa i els de l’Institut Jaume Callís hem participat a totes les edicions.  S’hi concursa en equips formats per 3 persones i un ordinador i s’han de resoldre una colla de problemes que donen diferents puntuacions en funció de la seva dificultat. Es pot programar en C++, Java o Phyton. L’equip que aconsegueix més puntuació guanya i l’empresa patrocinadora el convida, amb totes les despeses pagades, a participar a la gran final que es farà a Houston, on hi ha la seu principal de HP.

Va ser una jornada molt lluïda, amb molt bon ambient i molts nervis. Els nostres equips no aniran a Houston però van fer un molt bon paper.  A més ens han promès que l’any que ve aniran a totes.

codewars