L’Institut Antoni Torroja guanya un nou concurs literari

L’alumne Aleix Puig i Martí de 2n d’ ESO de l’IES Antoni Torroja de Cervera ha estat guardonat aquest dissabte, 3 de juny de 2017, amb un primer premi en la modalitat de llengua castellana del concurs de relat breu organitzat per la Coca-cola.

Els candidats d’aquesta 57ª edició del Concurso de Jóvenes Talentos de la Coca-cola que representaven el centre, es van desplaçar a Lleida el dissabte, 25 de març on van tenir dues hores per confeccionar un text relacionat amb el lema proporcionat pels organitzadors: ‘Era su última oportunidad para descubrirlo”.

Durant la primera quinzena de maig, la coneguda companyia de begudes es va posar en contacte per escrit amb els centres amb alumnes premiats. Dins de cada sobre hi havia quatre entrades-invitació per l’alumne premiat i el professorat involucrat per acudir a l’entrega de premis a Port Aventura. I allí és on aquest passat dissabte l’Aleix Puig i Martí ha guanyat un primer premi i el reconeixement del seu talent de jove escriptor.

Aleix 2