Dia mundial de la poesia

El Passat 21 de març es va celebrar el Dia Mundial de la Poesia, al nostre institut vam fer un acte el divendres 22.

La Institució de les Lletres Catalanes elabora un fullet amb el poema escollit en català i la seva traducció a vint-i-dues llengües. Nosaltres tenim un institut molt ric a nivell lingüístic per aquest motiu vam voler posar en valor aquesta riquesa lingüística i fer una petita mostra del poema escollit pel 2024 a través de la lectura per part del nostre alumnat.

Vam fer un acte cultural on els alumnes van llegir en 14 llengües diferents. La lectura es va acompanyar amb música de guitarra interpretada per dos alumnes més. També hi van tenir cabuda les arts plàstiques amb l’elaboració d’un gran mural per part dels alumnes del PFI, el mural era una interpretació del cartell del Dia Mundial de la Poesia creat per l’artista Mina Hamada.