DELF-DALF Diplôme d’Etudes en Langue Française

delf

El passat 12 de desembre de 2016 les alumnes del nostre centre Cèlia Fonoll i Ariadna Vicente van assistir a l’acte de lliurament dels certificats DELF Scolaire (Diplôme d’Etudes en Langue Française) que va tenir lloc a l’Institut Josep Lladonosa de Lleida.

Dins el Marc d’impuls al plurilingüisme del Departament d’Ensenyament, el passat mes de maig es van realitzar les proves de la tercera convocatòria DELF Scolaire de l’alumnat de secundària de centres públics. El DELF conté quatre nivells: A1, A2, B1 i B2, que es corresponen amb el Marc Europeu Comú de Referència de les Llengües. Les proves a què es van presentar les dues alumnes del nostre centre foren per accedir al nivell A2. Un dels objectius d’aquestes proves és promoure i reconèixer l’aprenentatge de la llengua francesa per part de l’alumnat de secundària.

Les proves d’aquesta convocatòria es van organitzar en col·laboració entre el Departament d’Ensenyament, l’Institut Francès, mitjançant la seva delegació a Barcelona, i les Alliances Franceses. A la delegació de Lleida les proves es van dur a terme a l’Institut Josep Lladonosa, de Lleida, i a l’institut La Pobla de Segur. Hi van participar 216 alumnes del territori.

Enhorabona per la certificació obtinguda!