XVIII Fòrum i Mostra de Treballs de Recerca de Gràcia

De nou els nostres alumnes tornen a tenir un paper destacat al XVIII Fòrum i Mostra de Treballs de Recerca de Gràcia
En representació del nostre institut hi van anar l’Anne Gnagui amb el treball:”Si una revolució no es pot ballar no és la meva” i la Maria_Lan Pedra, amb el treball “L’evolució dels models familiars: Gràcia com a exemple”.

A la Maria-Lan li han concedit un accèssit en reconeixement de la qualitat del seu treball. Cal felicitar-les a ambdues per la bona tasca feta!

XVIII Fòrum i Mostra de Treballs de Recerca de Gràcia

Elaborar els treballs de recerca és un dels principals reptes al qual s’enfronten els nois i noies de 2n de Batxillerat. El Fòrum i mostra de treballs de Gràcia, impulsat pel Centre de Recursos Pedagògics i les coordinacions de Batxillerat dels instituts del districte, vol difondre aquesta magnífica feina, posant en valor la creativitat i l’esforç de l’alumnat i la tasca feta des dels centres docents.

El coneixement es construeix combinant creativitat i tractament rigorós de la informació. L’adquisició de les habilitats lligades a la recerca contribueix a desenvolupar la pròpia autonomia, a adquirir pensament crític, a potenciar el gust per aprendre i saber més, i alhora al desenvolupament de capacitats tan importants com la comunicació, l’argumentació i la cerca d’informació.