Lluitar per aconseguir els teus somnis!

Divendres passat la Berta Roselló, la Clara Altarriba, l’Òscar Fabrés i el Quim Àvila (tots ells exalumnes del Vila  i relacionats amb el món del teatre) van compartir la seva experiència de formació, professional i de vida amb els alumnes de Tercer d’Eso. Sobretot van  intercanviar opinions, inquietuds i ens van voler transmetre la idea que, malgrat que no sigui gens fàcil, val la pena lluitar per intentar aconseguir allò que ens fa feliços.  El seu entusiasme i empenta ens va fer pensar i plantejar-nos moltes coses a tots plegats.

Moltíssimes gràcies als quatre per haver compartit aquesta estona amb nosaltres!