Visita d’exalumnes al Vila de Gràcia

Primera trobada amb exalumnes dins el marc de la celebració del 25è aniversari del Vila de Gràcia.

El passat 23 de març, els alumnes de 2n de batxillerat van tenir l’oportunitat de parlar amb l’Anna Homs, el David Fernández, l’Enric Borràs, el Jordi Borrràs, la Laila Valls i el Quique Leiva. Van recordar alguns moments del seu pas per l’institut, van explicar com i per què se’ls va despertar la consciència social, i moltes coses més. Va ser realment interessant. Els volem agrair haver compartit el seu temps i experiències amb nosaltres.