Visita al Monestir de Sant Cugat

El passat dia 16 d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO van visitar el Museu – Monestir de Sant Cugat. Allà van tenir la oportunitat de visitar l’església amb el campanar adossat, observant els dos estils característics que marquen les èpoques de construcció i, de passejar també pel claustre, posant-se en la pell dels monjos que allà vivien. Pel que fa al taller, es van convertir en monjos copistes per unes hores i han realitzat un manuscrit fent servir l’escriptura antiga.

Ha estat una visita molt enriquidora, i els alumnes i professors l’han gaudida molt.IMG_2830