Finalistes del concurs: I tu, com ho veus!

Dimecres 29 de març, es va fer el visionat dels vídeos presentats al concurs I tu, com ho veus!”  L’objectiu d’aquest concurs organitzat per l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Vacarisses i l’equip dinamitzador d’escola verda de L’institut és fer palés la necessitat de concienciar als ciutadans d’aquest món de la situació de crisi mediambiental que estem vivint. A la seva vegada, la idea és que l’alumnat vegi que un petit gest té molts efectes a nivell global. El pensament crític i la presa de desicions han estat claus per a aquest projecte. Així doncs, l’alumnat havia de crear uns vídeos fets per ells mateixos, on es pogués copsar la problemàtica que genera la no recollida selectiva de residus, així com millorar la recollida d’aquests al nostre institut.

Es varen presentar un total de 10 vídeos a concurs, i després de fer el visionat d’aquests, els corresponsals PIDCES del Punt de Vol, per votació, van triar el millor.

El vídeo guanyador es farà públic el proper dia 21 d’abril, en el decurs dels Jocs Florals a l’institut. Tot i així, us deixem els tres finalistes per a què feu les vostres apostes!

Per un món més sostenible, per una escola amb empenta!

Equip dinamitzador EV

Logo E·scola Verda