CAFÈ-TERTÚLIA SANT JORDI 2017

El dia 18 a les 17:00 hores vam poder celebrar el segon cafè-tertúlia organitzat pel Departament de català de l’Institut  Vacarisses. Enguany, aprofitant que s’acomplien cent anys del naixement de Roald Dahl, vam decidir llegir Matilda, una de les seves obres més representatives. Aquesta obra va ser introduïda i llegida a les aules per intentar engrescar els alumnes i el professorat a llegir només per plaer i passar una tarda distesa en bona companyia.

El conductor de l’acte ha estat Jordi Estrada, filòleg, professor, editor, columnista i escriptor guardonat que s’ha encarregat de portar el fil de l’acte i encetar el debat. Enguany l’assistència no ha sigut molt alta, degut a les dates, tot just tornant de vacances, però els assistents hem sortit molt satisfets.

Volem agrair la seva presència al Jordi Estrada, a l’equip directiu pel seu suport, a tots els assistents i sobretot als alumnes que van fer l’esforç d’assistir en horari extraescolar.

Gràcies a tots!

IMG-20170418-WA0014 IMG-20170418-WA0011 IMG-20170418-WA0018 IMG-20170418-WA0015 IMG-20170418-WA0016