Activitats extraescolars

L’Associació Esportiva Escolar Mercè Rodoreda juntament amb l’AMPA, organitzem les activitats extraescolars.
Aquestes tenen, per a nosaltres, una doble finalitat:

1. Aconseguir que l’alumnat trobi en el centre, no solament el seu espai de treball, sinó també el d’oci i lleure, sempre des d’un prisma educatiu i formatiu.
  2. Donar l’oportunitat als pares que els seus fills gaudeixin del seu temps de lleure en un entorn conegut.

Tot això sense oblidar que, com a centre d’ensenyament, el nostre principal objectiu és EDUCAR, tant en l’horari escolar com en l’extraescolar.

Les activitats extraescolars esportives es van posar en marxa l’any 2003 i des de l’any 2006 formem part del Pla Català de l’Esport a l’Escola com a AEE Ins. Mercè Rodoreda. Aquest Pla impulsat pel Departament d’Educació i la Secretaria General de l’Esport s’adreça a incrementar la participació dels joves en les activitats físiques i esportives en horari no lectiu i en el propi centre i, alhora, emprar aquestes pràctiques per a l’educació en valors i per a l’adquisició d’hàbits saludables.

Necessitem la vostra participació i col·laboració per fer que l’ institut sigui un lloc viu i actiu. Us hi esperem!!!

Més informació en la pàgina web de l’Associació Esportiva Escolar i de l’AMPA.