Ja tenim aquí les Activitats Extraescolars

Aquí teniu el llistat d’Extraescolars que ofereix el centre organitzades per: AMPA; AEE Institut Mercè Rodoreda i l’Institut:

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2023-24

1. TALLER ROBÒTICA .

Dijous 15.30 a 16.30h

Inici  i inscripció: dimarts 5 d’octubre al vestíbul del centre (davant Consergeria)

Preu: 7€/ trimestre (AMPA)

1. TALLER NANOTECNOLOGIA (3r, 4t ESO i Batx)

Dimarts 16.00 a 17.00h

Inici i inscripció: dimarts 10 d’octubre al Laboratori de Física

Preu: 7€/ trimestre (AMPA)

Llegir més»

L’equip de voleibol blau de l’institut arriba a la Final Escolar

El passat diumenge, l’equip blau de voleibol de l’institut va disputar la Final de Voleibol Escolar contra l’AEE Europa.

Després d’un partit molt disputat, que va arribar al 5è set, no es va aconseguir guanyar i va aconseguir un molt meritori sotscampionat. Felicitats!!!

També felicitar a l’altre equip del centre que també ha fet molt bona temporada. FIns la propera.

El equip Negre de l’AEE Institut Mercè Rodoreda, sots campió de Voleibol

L’equip Negre de l’institut ha quedat sots campió de Voleibol de la lliga del Consell Esportiu de l’Hospitalet. Moltes felicitats a tothom, jugadores, jugadors i entrenadores!!!

Els tres equips del Mercè van debutar en aquest esport a l’octubre i han fet una temporada magnífica. FELICITATS i la temporada vinent, més i millor!!!

El Mercè arriba a la Final de Voleibol

El passat dissabte es van disputar les semifinals del Campionat de Voleibol. L’equip Vermell i el Negre de l ‘AEE Institut Mercè Rodoreda van disputar-les contra el CEV L’Hospitalet i l’AEE Pedraforca. Els partits van estar molt renyits i finalment, només es va classificar l’equip Negre. La Final serà dissabte 11 de juny a les 10h al CEM L’Hospitalet Nord contra el CEV L’Hospitalet. Sort!!!!

Els equips del Mercè arriben a la Final a quatre del Consell Esportiu

Dissabte 4 de juny comença la Final a quatre de Voleibol del Consell Esportiu. Després d’una intensa temporada, els equips negre i  vermell de l’AEE Institut Mercè Rodoreda s’han classificat i lluitarn per un lloc a la Final

Serà al Pavelló de l’Hospitalet Nord des de les 9.30h.

Veniu a animar. Us esperem!!!

Els equips del Mercè debuten a la competició del Consell

El passat dissabte els tres equips de voleibol de l’institut van debutar a la competició del Consell amb molt bones sensacions. Felicitats i bona temporada!!!

Si els voleu seguir, us deixem l’enllaç amb el Calendari de partits. L’equip vermell està en el Grup A i el negre i el blanc, al Grup B

Calendari jornades i resultat competició voleibol