Sant Jordi 2017

Tot està preparat, el centre està ben guarnit i es respira la primavera pels passadissos. Els insectes es passegen tot brunzint pel pati esquivant alumnes que xerren, que juguen, que esperen, que somnien, que prenen el sol… Al tornar de Setmana Santa tot l’institut es mobilitza per celebrar el Sant Jordi. Enguany el divendres 21 d’Abril es faran tot un seguit d’activitats per gaudir de la literatura, la cultura i l’esforç que tots hem posat per celebrar aquest dia tan especial.

Prepareu la rosa i el llibre, i prepareu-vos per tot el que ha de venir:

• Els alumnes de 2n d’ESO llegiran contes als alumnes del Turó de Guiera.
  • L’AMPA ens prepararà l’esmorzar amb xurros i xocolata
  • El concurs de coets al pati de l’escola on els coets fets pels alumnes intentaran batre el rècord.
  • Lectures de poemes, textos, música en directe, actuacions de funky, projecció de vídeos, booktrailers, i moltes sorpreses.
  • Lliurament de premis dels diferents concursos: literaris, coets i fotografia matemàtica.

Aqui teniu el programa Sant Jordi 2017