Concurs literari 2017

Un any més celebrem la diada de Sant Jordi a l’institut i, com és tradicional, hem convocat el concurs literari en el qual els alumnes de tots els nivells poden participar i demostrar les seves aptituds creatives com a escriptors/res.
Enguany l’exercici proposat és una carta, adreçada a qui vulguin (sigui persona real o imaginària), o, fins i tot, dirigida a la personalització d’un concepte. El motiu o tema de la carta és lliure.

En aquest concurs hi ha participat tot l’alumnat d’ESO i els de Batxillerat que han volgut. S’ha fet una primera selecció, i el dia 18 es reunirà el jurat per fer la tria definitiva dels premiats.

Els premis s’anunciaran durant la celebració dels actes de Sant Jordi i consistiran en un val del FNAC per comprar llibres, CD, o material escolar.
Les cartes guanyadores es penjaran a la pàgina web un cop passat Sant Jordi.
Bona sort i  bona diada!!