La cantina del Gorgs

A la cantina del centre podeu trobar una gran oferta per esmorzar. Recordeu que si els alumnes volen alguna cosa especial, cal que ho reservin amb antelació.

Durant l’esbarjo ofereix uns boníssims esmorzars (entrepans calents i freds, paninis, fruita, pastes …) que l’alumnat pot comprar directament o bé, reservar des de casa.

La reserva i el pagament d’aquests productes es pot fer a través de BIZUM. Si utilitzeu aquest sistema, estalviareu temps als vostres fills i filles i tindreu la garantia de la reserva de l’esmorzar.

És molt fàcil, només heu de fer un BIZUM al contacte de l’Ana de la cantina al número de mòbil 600285196, escriure el nom del vostre fill/a a “Concepte” i el producte que voleu a “Missatge”.
Productes que ofereix la cantina i preus:

A banda del servei en horari escolar també s’ofereix servei de càtering per a esdeveniments de l’Associació Esportiva o l’AMPA o les diferents festes o esdeveniments que es puguin celebrar al centre.

Pregunteu a l’Ana per qualsevol dubte o aclariment:

600 28 51 96 | noelius.elir@hotmail.es