Sant Jordi 2024

Com cada any, aquest 2024 celebrem la festa de Sant Jordi amb tot un seguit d’activitats especials.

A primera hora cadascú ha estat a la seva tutoria i han dut a terme una activitat per a celebrar el centenari del naixement del poeta valencià Vicent Andrés Estellés amb el repartiment de “cartes anònimes” que s’han anat preparant durant la setmana.

• De 09.45 a 10.30h Esmorzar al pati: Xocolatada!. Cal que l’alumnat porti got reutilitzable.
  • De 10.30 a 11.00h XIV Concurs de coets (pati).

• D’11.00 a 12.00h  els de 1r i 2n d’ESO han anat al gimnàs i han realitzat un Concurs Paraulògic i han entregat els Premis del concurs literari.
    Mentrestant els de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat s’han desplaçat pels espais del centre per a participar en les diferents activitats que s’han preparat:
    o Mur dels amors històrics.
    o Photocall del Sant Jordi.
    o Mur dels desitjos.
    o Tallers de punts de llibre i de roses de paper.
    o Lectura individual a l’aire lliure.
    o Jocs de taula.
    o Escape room dinamitzat per “Treiem la llengua”.
  • De 12.00 a 13.00h els de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat han realitzat un Ring poètic al gimnàs mentre els altres alumnes han participat de les activitats del centre.

Bona Diada de Sant Jordi a Tothom