Sortida Tarragona

Ahir, 3 de maig, amb els alumnes de 1r d’ESO, 2n. de l’USEE i 2n de BAT vam fer una sortideta a Tarragona. Els més petits van fer un passeig per la Tarragona Romana on van visitar a més a més del MNAT (Museu Nacional Arqueològic de Tarragona) els monuments i zones més emblemàtiques de la ciutat:el passeig arqueològic,la capçalera del circ, la Torre del Pretori i l’amfiteatre.Van aprendre i treballar molt!els profes acompanyants: Tere, Montse, Vicent i Pep i el seu guia, Moisés Díaz, van quedar molt contents del seu comportament i interès amb tot el que es feia.

Els més grans vam conèixer una mica més de com es va viure la Guerra Civil (1936-1939) i la repressió franquista durant la Postguerra a Tarragona.Vam fer un sorprenent circuit on vam visitar un refugi antiaeri situat sota l’ajuntament de la ciutat, la presó de Pilats ( Torre del Pretori)…i diferents edificis emblemàtics.Ens van fer un parell de xerrades on es va parlar de Tarragona però també del Perelló. Vam descobrir que el besavi de la nostra estudiant Laura Llaó va ser alcalde del Perelló durant la República i vam veure paper moneda signat per ell.Vam acabar visitant l’Arxiu històric de la ciutat on ens van explicar el tipus de documents que guarden i es conserven i com els podem consultar.Va ser una visita molt constructiva i emotiva a la vegada.Molt contenta amb els meus alumnes de 2n de BAT, com sempre. Els trobarem a faltar.

Per visualitzar les imatges del dia, feu clic a l’enllaç següent:

MÉS FOTOS