Sant Jordi al carrer

Després de dos anys sense poder celebrar la festa de Sant Jordi a l’Institut perquè havia coincidit en cap de setmana, el protagonisme de les roses i els llibres tornava a les aules.

Feia tres setmanes que tot l’alumnat d’ESO treballava el projecte Apropem-nos a Sant Jordi, vinculat a la Xarxa de competències bàsiques, i, finalment, va arribar el dia de traure’l a la plaça per donar-lo a conèixer a tota la població.

Els de 4t d’ESO, que ja hi eren des de bon matí amb la seua parada de llibres i roses, a partir de les onze i fins la una, van estar acompanyats per tot l’alumnat i el professorat del centre. En aquell moment, tots els assistents a la plaça de Jaume II van poder veure les figures de dracs i roses i alguns dels cartells i vídeos que s’havien preparat per a l’ocasió i sentir en boca del nostre alumnat els textos de Pompeu Fabra, Manuel de Pedrolo i Maria Aurèlia Capmany, aprofitant que enguany se’n celebren les tres efemèrides. A l’acte no hi podien faltar ni el drac ni Sant Jordi, que s’hi van fer presents amb una sèrie d’enigmes matemàtics i amb les lectures dramatitzades de les versions de la llegenda realitzades per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. I amb una interpretació musical vam concloure la celebració d’un Sant Jordi al carrer.