Projecte Erasmus a l’Institut del Perelló

VISITA AL PERELLÓ

La setmana del 20 al 26 de maig ens van visitar els alumnes i professors italians i polonesos participants en el projecte Erasmus+: “Imagine a better world”. Van ser moltes les activitats realitzades al llarg d’aquests dies, es van compartir experiències i, sobretot, la il.lusió de participar en un projecte europeu.

Es van realitzar activitats al centre, visites a Mel Múria, al parc eòlic de les Colladetes,  al Delta de l’Ebre, Tuna Tour i a Tarragona.

També va ser una setmana de comiat, la fi d’un projecte que ha acompanyat aquest centre al llarg dels últims cursos, i com no, d’agraïment a totes aquelles persones que han fet possible que aquest projecte prosperés (alumnat, famílies, professors/es, …).

El divendres es va fer una festa de cloenda del projecte on hi va participar l’alumnat, el professorat, les famílies i els representants del Departament d’Ensenyament i de l’Ajuntament.