Premis IDECE

Júlia Martí Moreso guardonada amb el tercer premi!!

El passat divendres 20 d’octubre a Tortosa, es va fer el lliurament de la 6a edició del Premi IDECE per a fomentar la projecció de les Terres de l’Ebre.

L’Insitut per al Desevolupament de les Comarques de l’Ebre, any rere any premia els treballs de recerca que versin sobre estudis relatius al desenvolupament integral de les comarques de l’Ebre.
El premi pretén reconèixer la creativitat i l’esforç dels alumnes, el treball dels quals hagin estat elaborats amb una qualitat de continguts, anàlisi, aprofundiment i metodologia suficientment acreditats per a esdevenir un projecte coherent i d’interès social en el camp del desenvolupament integral de les Terres de l’Ebre.
L’ex-alumna Júlia Martí Moreso de segon de batxillerat es va presentar el curs passat amb el seu treball de recerca titulat: la Desmemoria històrica, els desapareguts a la Guerra Civil Espanyola, obtenint el 3r Premi amb una dotació de 700 €. Recordem també, que la mateixa alumna ja va obtenir un altre premi amb el mateix treball de recerca, en aquest cas va ser entregat per part del Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya el passat mes de juny a Barcelona, quedant en segon lloc amb una dotació de 500€.

Felicitats Júlia!