Exposició d’instruments musicals fets pels alumnes de 1r d’ESO

Com cada any, els alumnes de primer d´ESO, es converteixen durant uns dies amb lutiers, construint els seus propis instruments. Mentrestant l´alumnat a banda d´apendre d´una manera diferent tot el que envolta aquest món,  pren consciència i valora aquest ofici artesanal quasi en perill d´extinció.  Quan acaben els seus treballs els exposen a l´institut durant un dies perquè tothom pugui veure la seva feina.  Qui sap si el dia de demà algun dels nostres alumnes fa la competència als millors constructors com els  Amati, Guarneri o Stradivari entre d´altres?