Intervenim, apropa't a veure l'exposició fins dissabte!

El passat dilluns 20 de febrer, en el marc del Projecte transversal #Intervenim, el poble va ser intervingut artísticament pels nois i noies de 2n d’ESO. Aquest és el segon curs que diferents espais del poble són reinterpretats pels nostres alumnes amb l’objectiu de transmetre algun missatge que per ells fos rellevant. Podeu consultar més informació sobre les intervencions en aquest web fet pels propis alumnes.

A banda de les intervencions al carrer, també han realitzat una exposició que es pot visitar públicament fins el dissabte 25 de febrer. Us animem a que us apropeu a Els Costals de dimecres a divendres de 18 a 20 h o dissabte de 11 a 13 h.