MANIFEST

Davant dels fets que estan succeint al nostre país, una gran part del professorat, els membres del Pas, l’Ampa, el Consell Escolar i l’equip directiu de l’IEA Oriol Martorell volem fer palesa la nostra indignació i donar tot el nostre suport a les institucions catalanes, a les entitats i a les persones que s’han vist involucrades en aquests fets i mostrar-los la nostra solidaritat.

La democràcia i el pluralisme, el respecte a les llibertats d’expressió, d’opinió i de reunió i el diàleg són pilars bàsics per a una bona convivència i cal preservar-los.

Com a docents i personal del PAS que estimem l’educació, tenim la convicció que hem de treballar per una escola compromesa amb el seu país. Eduquem i volem fer créixer el nostre alumnat en el respecte a la diversitat, en saber resoldre els conflictes i les diferències a través del diàleg i en el desenvolupament del pensament propi i l’esperit crític, la qual cosa els ha de permetre construir i decidir la societat en què voldran viure.

Ens comprometem a ser exemple de diàleg, a promoure i respectar les diferents opinions de l’alumnat, el professorat i les famílies i a afavorir sempre actituds de pau i de convivència. I des del màxim respecte per la pluralitat que conforma la nostra comunitat educativa, rebutgem qualsevol acció que s’allunyi dels principis de la democràcia.