Descobrint Monteverdi

antiga_head facebook_IEAOm

En motiu del 450è aniversari del naixement d’en Claudio Monteverdi, l’ Aula de música antiga de l’IEA Oriol Martorell i el Departament d’Antiga de l’Esmuc proposen un concert amb música del compositor i dels seus coetanis.

Gràcies a la passió i esforç dels alumnes i professors d’ambdós centres, podrem gaudir de moments ineludibles  de la història de la Música com l’inici de l’òpera d’Orfeo (1607), fragments de les famoses Vespro (1610), el Pianto della Madona

Serem testimonis de la primera aproximació dels joves músics del centre amb un repertori molt llunyà en el temps, així com del treball dels alumnes del Departament de Música Antiga de l’Esmuc, que estudien per entendre i transmetre aquesta música tan especial.

I, el més important, els alumnes d’ambdós centres tindran l’oportunitat d’interaccionar i d’enriquir-se mútuament durant els assajos i el concert.

Descobrint Monteverdi
Assaig amb els alumnes de l’ IEA Oriol Martorell sota la direcció d’en Lluís Coll, professor de corneta a l’ ESMUC

CONCERT

dissabte, 1 d’abril de 2017

DESCOBRINT MONTEVERDI

en Commemoració del 450è aniversari del seu naixement

Alumnes de l’Institut Oriol Martorell (cor i instruments)

Alumnes del Departament de Música Antiga de l’Esmuc

Dichos Diabolos: Conjunt d’alumnes i ex alumnes d’Antiga de l’Esmuc guanyadors del Primer Premi en la categoria de conjunts del Concours International de Cuivres Anciens de 2016.

Conjunt vinculat a l’Esmuc el curs 2016/17

Auditori (Edifici de Secundària) – 17.30h

*L’entrada és lliure fins a completar aforament