Vine a cantar al Concert Participatiu/16

Concert Participatiu

Com cada curs, estem animats a tornar a fer un concert col·lectiu on hi puguem participar alumnes, famílies, professorat, ex alumnes i amics vinculats a l’escola. Aquest any retornem al barroc! Interpretarem alguns fragments del “Messiah” de G.F.Händel.

Tal i com ja sabeu, si esteu engrescats a participar en aquesta activitat, és important tenir els coneixements musicals que us permetin llegir la partitura.

Si voleu participar-hi , cal enviar el formulari que trobareu a la web “Concert Participatiu” abans del dia 20 de novembre indicant el vostre nom i la relació que teniu amb l’escola -el nom del vostre fill/a, si s’escau.  També hi trobareu diferents recursos per tot allò que us sigui d’utilitat per a conèixer millor l’obra.

A què espereu, entreu a la pàgina web i registreu-vos per poder formar part d’aquest projecte i gaudir de cantar tots plegats!