BENVINGUTS AL POMPEU FABRA

Us donem la benvinguda a la nostra escola.
Volem compartir amb vosaltres els nostres projectes i el nostre dia a dia.

STEM

A l’Escola, l’educació en STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques) és una prioritat creixent. Un exemple emocionant d’aquest compromís és el programa de Robotics Mini, que introdueix als nostre alumnat en el món de la tecnologia i la programació a través de la construcció i el… Llegeix més»

Celebrem el festival de Nadal

El passat dimarts vam celebrar el festival de Nadal de l’escola al teatre de l’Amistat. Després d’unes setmanes plenes d’assajos, vam poder interpretar i representar les cançons amb molta il·lusió per tal que totes les famílies en poguéssiu gaudir.

Enguany, el tema que va enllaçar les diferents actuacions va ser les tradicions nadalenques: muntar el pessebre, dinar en família, cantar nadales… o fer cagar el tió. Què passaria si el tió no aparegués a casa?… Llegeix més»

Aprenem tot compartint.

Aquest mes de novembre hem anat a visitar les diferents llars d’infants de Mollerussa per tal de portar a terme el projecte “Aprenem tot compartint”, un projecte d’intercanvi generacional proposat per l’alumnat del Cicle Mitjà.
És un projecte, on els infants grans comparteixen un espai comú d’aprenentatge, a través de… Llegeix més»