OLIMPÍADES RIU D’OR 2018

Una setmana al curs, l’escola es vesteix de gala i sota un mateix tema els alumnes i els mestres treballen per aprendre més enllà dels llibres de text. La curiositat dels alumnes és la que marca el ritme d’aquesta setmana especial que enguany conclou amb la jornada esportiva.

L’observació, formulació d’hipòtesis, l’experimentació, la manipulació, la curiositat, l’aprenentatge significatiu, l’aprendre a aprendre, el treball en equip…, són les premisses que guien el treball a desenvolupar durant aquesta setmana.

A través de tallers, activitats a l’aula, manualitats, activitats físiques, activitats internivells, els alumnes s’endinsen en el seu propi aprenentatge del que esdevenen veritables protagonistes amb la intervenció de les famílies en alguna de les activitats programades.

El divendres conclou amb la festa de l’esport, una activitat on participen tots els alumnes de l’escola relacionada amb l’eix transversal treballat. Tot plegat, serveix per posar el punt i final a aquesta setmana especial dintre de l’horari escolar.