UNA SORPRESA BEN DOLÇA!

La pastisseria Sant Pere d’Or de Santpedor ens han regalat un pessebre de xocolata molt elaborat, on es veu un passatge dels tres Reis d’orient. Des de l’escola agraïm a la pastisseria aquest detall tant dolç!

CONCERT DE NADAL 2019 ESCOLA RIU D’OR

CAL LLOVET, 20 DE DESEMBRE DE 2019,  SANTPEDOR

Hola famílies,

El divendres 20 de desembre, com cada any,  farem el concert de Nadal a Cal Llovet .

La festa és oberta a les famílies. Els nens i les nenes de l’escola han estat preparant les cançons amb molta il·lusió i esforç tot esperant que us agradin. Us agrairíem que us quedéssiu fins al final del concert per poder gaudir d’aquesta manera de tot l’acte.

Després del concert, els alumnes, els mestres i els acompanyants tornarem a esmorzar a l’escola on ens espera la coca i la xocolata. No cal dur motxilla.

Les classes acabaran a les 13h. El servei de menjador continuarà fins a les 15h. L’AFA ha preparat activitats extraescolars fins a les 16,30h.

Ens retrobem el dia 8 de gener.

BONES FESTES!

P3. JA VÉNEN ELS REIS

P5. HE FET UN NINOT DE NEU

1r. A LA CALDERA

P4. EL NADAL JA ÉS AQUÍ

2n. M’AGRADA EL NADAL

5è. ESTIMO EL NADAL

3r. ARA ÉS NADAL

4t. OBRE ELS ULLS

6è CAMINEM LLUNY

MESTRES I PERSONAL NO DOCENT

COMPARTINT EXPERIÈNCIES

Avui divendres 29 de novembre, un grup d’alumnes de l’INS Quercus de cicle formatiu de grau superior d’animació socioesportiva de Sant Joan de Vilatorrada, han vingut a l’escola i ens han preparat unes activitats esportives i lúdiques pels nens i nenes de P5.

Ha estat molt divertit, hem gaudit molt amb ells i elles.

Moltíssimes gràcies per oferir-nos i compartir amb nosaltres els vostres aprenentatges i amabilitat.

FOTOS ANIMACIÓ SOCIOESPORTIVA

CAP A UNA ESCOLA DEL SEGLE XXI

El nostre centre és objecte d’una transformació digital en els àmbits educatius i administratiu.

Per part del Departament d’Ensenyament, hem rebut un seguit d’equipaments que ens ajudaran a portar a terme la nostra tasca educativa de manera més eficaç, amb la finalitat de millorar les competències bàsiques en general i en particular la competència digital dels nostres alumnes.

Ens han dotat de 53 Chromebooks, 50 tauletes Android, 10 portàtils Linkat, 1 panell interatiu 65’’, 10 Bee Bots, 2 Packs de Lego Wedo…

Volem aprofundir en el món de l’STEAM utilitzant la robòtica i el pensament computacional.

Volem ensenyar als nostres alumnes que la tecnologia no només serveix per divertir-se sinó també per aprendre.

12th ENGLISH DAY 2019

El passat divendres 13 de novembre vàrem celebrar la 12a edició de l’English Day a l’Escola Riu d’Or, amb la col·laboració dels alumnes de 4t d’ESO de l’INS d’Auro de Santpedor.

ATENCIÓ!

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

RECORDEU QUE EL DIVENDRES DIA 1 DE NOVEMBRE ÉS EL DIA DE TOTS SANTS.

EL DILLUNS 4 DE NOVEMBRE ES DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ DEL CENTRE.

L’ESCOLA ROMANDRÀ TANCADA.

Reunions inici de curs 2019-2020

Les dates de les reunions d’inici de curs són:
Educació infantil: 06/09/19 a les 9:00
Cicle Inicial: 09/09/19 a les 9:00
Cicle mitjà: 24/09/19 a les 16:45
Cicle Superior: 26/09/19 a les 16:45
La reunió d’inici de curs de l’AFA serà el dijous 5 a les 20:30 del vespre.

PERÍODE DE MATRICULACIÓ PEL CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies,

El període de matriculació per el curs 2019-2020 començarà el dijous 20 de juny i acabarà el dimecres 26 de juny.

L’horari de matrículació serà:

• DIJOUS 20 DE JUNY: de 9 a 13’30 h i de 15 a 17 h.
  • DIVENDRES 21 DE JUNY: de 9 a 13’30 h.
  • DIMARTS 25 DE JUNY: de 9 a 13’30 h i de 15 a 17 h.
  • DIMECRES 26 DE JUNY: de 9 a 13’30 h.

Recordeu que el dilluns 24 de juny és dia festiu.

JORNADA INTENSIVA

De l’11 al 21 de juny hi haurà jornada intensiva. Les classes començaran a les 9.00 i acabaran a les 13.00 hores.

El servei de menjador serà fins a les 15.00 hores.

L’AFA ofereix diverses possibilitats de servei d’atenció a les famílies:

• El servei d’acollida matinal continuarà com fins ara, de 8 a 9 del matí.
  • De les 15 a 16:30 tardes intensives per les famílies que es van inscriure.

Durant la jornada intensiva no hi haurà SEP (Servei Escolar Personalitzat)