DEURES D’ESTIU 6È

CASTELLÀ
CATALÀ
ANGLÈS

Aquí trobareu els deures d’estiu pels alumnes de 6è!!!

Són quatre dossiers de deures d’estiu que han realitzat el grup de caps d’estudi de les escoles públiques de Viladecans i Sant Climent, per treballar les competències bàsiques de les àrees de Català, Castellà, Anglès i Matemàtiques.
Podeu veure la notícia i la presentació dels deures a la web de la Xarxa d’Innovació Educativa de Viladecans.

La mestra lliurarà els dossiers a aquells alumnes que no hagin superat els objectius de 6è. Els hauran de fer de manera obligatòria i els hauran de lliurar al tutor/a de 1r de la ESO en començar el curs. Els professors de les diferents àrees els tindran en compte per a l’avaluació del 1r trimestre, La resta d’alumnes que vulguin també els pot descarregar fent click als dossiers i fer-los a l’estiu per repassar tot allò après al llarg del curs.

Valoració de les famílies

Aquí teniu una enquesta on podreu donar la vostra opinió sobre diferents aspectes del curs. Les vostres respostes són molt importants, ens ajuden a reflexionar i a promoure canvis.

Moltes gràcies!!

TENIM GUANYADOR DEL SORTEIG!!!!!

Avui hem fet el sorteig d’un lot de joguines de paper que han fet a mà alguns alumnes de cinquè A. Entre tots els participants a l’enquesta ha estat escollit el mail número 23. Aquesta resposta ha estat la d’en Biel Ruiz de tercer A. Enhorabona Biel.

è

ACTIVITATS CONJUNTES AMB FAMÍLIES…

Durant uns dies les famílies dels alumnes van poder compartir amb els seus fills i filles diferents activitats a l’escola. Aquí us deixem una petita mostra de les activitats de tercer A.

EL CONTE ENCADENAT

El conte encadenat ha estat creat per les i els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 6è. Un cop acabat l’argument, es van fer els escenaris i els personatges. Després, es van gravar les veus dels narradors i els personatges i finalment les titellaires van donar moviment al nostre conte!

A cada mòdul de l’escola podreu trobar els diferents plafons dels escenaris amb un codi QR per poder visualitzar el conte al moment.

Esperem que us agradi!!!!