TALLER D’ELABORACIÓ DE SABONS

Hola a tothom! un any més hem pogut gaudir de la saviesa de la Macarena Moreno (Mestra sabonera i millor persona), al taller de cosmètica natural. Els assistents aprenen a fabricar sabons naturals amb diferents aromes mentre passen una estona agradable. Gràcies Macarena i a tots i totes les participants! Cliqueu al sabó per veure tres fotos del taller.

A L’ESCOLA ESCRIU TOTHOM

Durant la diada de St Jordi vam fer el lliurament de premis de l’activitat a l’escola escriu tothom.

A l’escola escriu tothom és una activitat on tots i totes escrivim en el mateix moment allò que se’ns acudeix en el format que vulguem i en el gènere textual que triem: narració, poesia, cal.ligrames, endevinalles…Després els nens i nenes fem una tria d’aquell text que més ens agrada. Tenim una rúbrica per a valorar-los. Sempre valorem els escrits d’una altra classe i utilitzem un pseudònim per despistar.

Després de tot el procés, aquí teniu els guanyadors i guanyadores!

Felicitats!!

• Los cien dálmatas per Mariposa (Ona Bertran 1r)
  • Luki i el seu gat per Luki (Blanca Martí 2n)
  • La nena fantàstica per Peix Dorat (Avril Hernández 3r)
  • El gato Smuffu de chocolate per Helado Kawai (Dunia S4tA)
  • La gran carrera per Periquito 4 (Marc Ruiz 4tB)
  • La ballarina per Mediterrània ( Andrea Mellado 5A)
  • Hachiko per Kaesar 75 (Izan Tauste 5B)
  • Morella per Carasho Rasho (Edi Chircu 6A)
  • La Porta per Lona (Iris Luguarda 6B)
  • TEXTOS GUANYADORS

COLÒNIES MAS BADÓ

Famílies, ens han informat que han arribat perfectament a la casa, la canalla està gaudint del dia i de les activitats

L’aventura continua i el temps acompanya…..gaudiu de les fotos, que demà ja tornen!!

Els més grans també s’ho passen genial ….

Això ja s’acaba, avui comença el dia amb energia, segur que teniu moltes ganes de veure’ls!!

+ FOTOS

PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-19

Us facilitem l’enllaç per tal que tingueu tota la informació corresponent al procés de preinscripció.

Gràcies a totes les famílies que ja han vingut i han confiat en el nostre projecte perquè sense vosaltres no seria possible. Continuem endavant!

Clicant a la imatge trobareu: Informació i calendari, documentació i criteris de prioritat, i la sol.licitud de preinscripció.

Recordeu que podeu concertar visita al nostre centre per telèfon o per correu electrònic.

També podeu presentar les sol·licituds a l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME). Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14h i dijous de 16.30 a 18.30h (durant la preinscripció també obert dimarts de 16:30 a 18:30h)

GUIES D’EDUCACIÓ

Us adjuntem les GUIES D’EDUCACIÓ que s’han editat enguany des de l’Ajuntament per a la campanya de preinscripció i matrícula per al curs 2018-2019.
Aquest curs s’han fet dues guies diferents: una per a les famílies amb fills/filles que faran P3 el proper curs i una… Llegeix més»