Curs 2019-20

Us esperem a partir del dia 20 de juny per formalitzar la matrícula del vostre fill/a i us informem que el dijous 27 de juny a les 10h hi haurà una primera reunió conjunta per a totes les noves famílies de P3 per al curs 2019-20. Us esperem!

Graduació i Comiat de 6è

Avui ha sigut l’últim dia de curs  pels alumnes de sisè ja que demà fan l’esperat viatge de fi de curs, per això des de l’escola els hem volgut fer amb molt de “carinyo” una festeta especial per a ells. Moments emotius de llàgrimes i somriures, regals… i tots plegats hem gaudit de les cançons i balls que han preparat els seus companys. Per acabar un gran pica i pica i el túnel de confeti.

Que gaudiu molt d’aquesta nova aventura que comença, us estimem!

Festa 10è Aniversari a ed.infantil

Ja fa 10 anys de l’escola Mediterrània i ho hem celebrat d’una manera molt especial, hem gaudit d’una gimcana amb diferents activitats; pintura, maquillatge, jocs de bufar i jocs amb globus….però el que més ens ha agradat ha sigut els dos inflables que hi havia pels més petits.

Sabem que s’apropa el final de curs per això volem que gaudiu d’aquestes fotos

Setmana de la Diversitat

Moltes gràcies per fer realitat la setmana de la diversitat, la vostra il·lusió, dedicació, companyerisme, ha fet possible que les jornades de la diversitat hagin estat un èxit.
Hem après, hem gaudit, hem compartit vivències ams els amics d’ASPACE, amb el Sergio Garrote i sobretot hem… Llegeix més»

Gràcies

Volem donar les gràcies a totes les famílies que vam venir ahir a les portes obertes de la nostra escola, confiem en el nostre projecte i en el nostre equip, ja que gràcies a ell, tot és possible!

Aquí teniu la presentació que us vam explicar i el diptic que us vam donar.

JORNADA DE PORTES OBERTES 2019: DIVENDRES 15 DE MARÇ 15,15H

screen-shot-2017-02-21-at-13-31-28

La Jornada de Portes Obertes està destinada a totes aquelles famílies que voleu conèixer el nostre projecte educatiu i que voldrieu matricular el vostre fill o filla a la nostra escola el proper curs 2019-20.

L’escola estarà oberta i es podran visitar els seus ambients d’aprenentatge,  podreu veure els espais d’educació infantil i les aules de primaria i estarem aqui per tal d’acompanyar-vos a mesura que aneu visitant els diferents espais.

Per la visita a l’escola, no cal demanar cita prèvia. però si ens voleu enviar un correu, podrem organitzar-nos millor sabent quantes persones vindran.

En aquesta jornada hi haurà una part més vivencial a on coneixereu les mestres d’educació infantil i una part més teòrica acompanyada per l’equip directiu, on podreu resoldre totes les vostres preguntes i dubtes.

US ESPEREM AMB EL NOSTRE COR OBERT!