EL CARNAVAL A L’ESCOLA

Aquest any el carnaval va començar amb la xocolatada de dijous gras perquè la meteorologia va fer ajornar la ballada de l’Hereu Riera pels carrers d’Esterri.

El divendres de carnaval tot l’alumnat i els mestres de l’escola van venir disfressats de personatges de circ. Al matí vam iniciar els tallers de circ amb: xanques, cèrcols, diàbolo, acrosport, jazz dance, cinema… on tots van participar i gaudir de manera activa. Per la tarda tots els nens i nenes vam anar al poliesportiu a fer una desfilada de disfresses i finalment vam acabar ballant i practicant els nostres talents de circ.

Volem donar les gràcies a l’AMPA per haver-nos convidat a la xocolatada. Estava boníssssimaaaa!!!

Si voleu veure les fotos, feu clic al pallasso.